Heel irritant persoon, Hele goeie vriendin van mijn BFF ;(

Hi, Ik ben nieuw op GS Dus als ik iets verkeerds doe met al deze topics… Ja oeps

Ik zit al 3 jaar bij een meisje in de klas. Ze is opzich wel aardig maar ik walg van d´r. Soms roept ze wel 5 x door de klas Kijk ik heb nieuwe schoenen, te wachten op een compliment, en dan roep ik soms: Een compliment krijg je, daar zeur je niet om. Ik kan absoluut niet tegen opscheppers en dat is ze wel. En dan heb ik een suuuper aardig meisje in mijn klas. En hun mogen elkaar super erg. Nee ik ga echt niet stoken ofzo. Maar dat meisje geeft continu complimenten aan haar, en zij begint zich dan helemaal HC te voelen en zegt dat dan hardop. Dan herhaalt ze de compliment 10 x per dag. Super lief maar ik iiriteer me er aan hoe ze er op reageert. Wij zijn tegenpolen. En nee wij trekken elkaar niet aan xd. Ik ga wel met haar om, maar ze doet ook een beetje alsof ze de baas is van het clubje, maar ik en totaal niet iemand die dan toekijkt ik zeg er wat van. Mijn nicht is eig, ook me beste vriendin… En dit is het erge hun mogen elkaar ook super erg. Maar ja ze zitten niet bij elkaar in de klas. Ik zie dat kind elke dag al 3 jaar. Dus ik begin me gewoon te irriteren. Nou ik ben dus boos dat mijn nicht haar zo erg mag. Niet verkeerd bedoeld maar als wij iets willen doen moet zij er weer bij zijn… Laatst in de vakantie was ik vaak met haar en dan is het ook gezellig maar in de pauze´s niet want dan zijn hun twee helemaal samen en ik sta daar super geirriteerd te kijken xd. Ik wil echt niet stoken ofzo maar ik heb genoeg van haar terwijl mijn beste vriendin haar juist mag. Praten heb ik heel vaak gedaan, Maar zij is net als mij. Het boeit dr niet wat andere denken als zij dat wilt doet ze het. Daar sta ik ook bekent om in de klas. Ze komen vaak na mij voor mening over kleding omdat ik heel eerlijk zeg als het lelijk of mooi is xd. Maar oke.

Binnekort willen ze weer samen na de bioscoop. MIJN FAAAAAAAAAVORIIIIIIIIIIITE FILM. De hungergames. En die wil ik echt niet met haar kijktn ;(((((( Dit is mijn film en dat mag niet worde verpest. En ze hadden al afgesproken o een zaterdag fzo, terwijl ik had gezegd ik heb gratis kaartjes die op ma/di/woe kunnen worden gebruikt. Ik heb eigenlijk geen zin meer om de kaartjes aan haar te geven als ze mee gaat.