Heel ingewikkeld verhaal 🙊

Hoi allemaal,

Ik zit met een dillema en ik vraag me af of jullie me misschien kunnen helpen.
Ik heb in december met jongen gezoend met het uitgaan en mijn nummer gegeven.
Ik had die tijd het idee dat ik een andere jongen leuk vond.
Ik heb toen die jongen van het stappen op afstand proberen te houden, terwijl hij eigenlijk heel leuk en lief is.
De andere jongen bleek achteraf een gigantische egoïst te zijn.
Echt een beetje een afknapper.
Toen ik de jongen van het stappen weer een appje stuurde kwam ik erachter dat hij aan het daten was met iemand anders.
Nu is het al een heletijd geleden, en heb ik in alle haast in de trein een appje bedoeld voor mijn zusje naar hem gestuurd.
Hij reageerde hier op, en we hebben een niet heel spannend maar toch een beetje een gesprek gehad.
Ik heb misschien wel een beetje een crush op hem.
Het probleem is dat ik geen idee heb of hij nog aan het daten is, of een relatie heeft etc.
En al helemaal niet of hij alleen uit beleefdheid appte of mij misschien nog wel een kans wil geven.
Kortom help.
Ik weet dat het in het begin gigantisch dom is wat in heb gedaan en dat in het voor mezelf een beetje verpest heb.
Maar ik heb echt jullie hulp nodig

Alvast heel erg bedankt

Liefs

Vraag gewoon of hij een relatie oid heeft en of hij het nog een kans wil geven. :slightly_smiling_face:

Misschien kan je er via Facebook achter komen, en anders zou je het aan hem kunnen vragen. Niks mis mee.

Ja?
Kan ik dat rwoon vanuit the blue zi vragen?
Ben namelijk heel bang voor de reactie

Gewoon vragen! Anders krijg je er spijt van en dingen vragen is niks mis mee

Maar hoe vraag je zoiets dan?
Ik ben nogal een ramp wat jongens betreft

Haha maar dat hoeft hij niet te weten. Gewoon iets in de trant van “hee ik ga dit gewoon vragen want what the hell, ben jij vrijgezel?”

Oké dat rijmen was niet de bedoeling, misschien iets minder Sinterklaas rijm achtig en iets meer ‘ik weet wat ik doe en ik geef geen fuck om jouw mening’. Al is dat stiekem natuurlijk wel zo, ssshh

Hahaha,

Klink allemaal zo makkelijk,
Maar ben zo bang dat hij het afkapt ofzo.
Ik heb zelfs zijn bericht van gisteren 11 uur s ochtends niet eens durven openen :see_no_evil:

^^ Ik zou dat berichtje openen en het gesprek voortzetten. Dan kun je op een gegeven moment vast wel vragen hoe het nou zit.

Haha,
Ik heb een berichtje terug gestuurd maar het nog niet gevraagd.
Vind het zo eng
Ben echt een watje :sweat_smile:

Waarom vraag je om advies als je dat advies vervolgens toch niet op durft te volgen?

Ehm,

Ik zeg niet dat ik het niet ga vragen
Ik zeg alleen dat ik het behoorlijk eng vind,
En het gigantisch random vragen lijkt me niet helemaal goed
Maar er zit schot in de zaak

Gewoon vragen hoe het nu is in de liefde ofzo.

Je begint gewoon een gesprek op whatsapp van; “heey, ook lang niet gesproken. blablabla” en dan uiteindelijk kan je iets vragen van: “en hoe zit het nou met je liefdesleven?” En dan kom je erachter. En als hij niet aan het daten is kun je erop verder gaan van: “uitgaan was wel heel leuk toen hé” zoieeets tenminste. Beetje eromheen praten en erachter komen of hij je mss nog wel ziet zitten.

Dankjullie voor alle reacties,
Heb het erop gewaagd en het liep niet zo af zoals ik gehoopt had.
Hij weet het niet zeker, en wil niks doen waar hij niet helemaal in geloofd.
En hoe graag ik hem ook in zou wille overhalen dat je het dan juist wel een kans moet geven, doe ik dat toch maat niet,
Want het is zijn beslissing en ik heb het eigenlijk al in het begin voor mezelf verkloot.
Dus ik moet mezelf er maar op aankijken
Jammer en ik baal behoorlijk
Maar het is nu eenmaal zo
Toch fijn dat jullie mee wilde denken

Liefs