Heel heftig reageren op Listerine

Hallo luitjes,

Ik dacht net ik ik ga m’n mond ff spoelen met listerine (voor wie niet weet wat het is :mondspoel spul) en ik weet van die reclame dat die wangen dan soort van ontploffen…
Nou allemachtig dat heb ik geweten!! Het brandde mij de bek uit om het zo maar te zeggen! Ik kreeg tranende ogen, en het deed gewoon vet zeer! :stuck_out_tongue:

Iemand hier ervaringen mee? of heeft dat te maken met gevoelige tanden/tandvlees?

X

^ het brand best wel hoor, en ik kreeg ook tranende ogen

ja dat heb ik altijd, & ik gebruik het al best wel lang.
m’n ogen worden ineens helemaal rood, het doet echt pijn.
wel is de pijn gelukkig wat minder geworden.:stuck_out_tongue:

de eerste keer deed echt fucking pijn, maar je moet je toch een soort van terugtrekken :") dan doet minder pijn

AAh FIJN! Ik merk nu ook dat mijn tandvlees is gaan bloeden, genieten dit.

Ik krijg ook tranen in mijn ogen als ik het gebruik, maar meer omdat het zo sterk is zegmaar. Maar dat je tandvlees ervan gaat bloeden, dat zal toch niet de bedoeling zijn denk ik. :thinking:

ik doe altijd de helft van wat je moet gebruiken en dat laat ik eerst zegmaar een beetje vermengen met m’n speeksel (bah, klinkt vies!) anders is het veel te sterk.

Dat branden had ik ook.
Tandvlees kan gaan bloeden omdat het helemaal schoon word gemaakt, misschien zat er echt veel viezigheid, nu dat weg is kan het gaan bloeden.
Als het niet gaat ontsteken/zeer blijft doen is het niet erg.
Tenzij je het heel lang houd + volgende keren net zo erg is + weer gaat bloeden.

Je hebt ook minder sterke varianten (speciaal voor gevoelig tandvlees etc.) , misschien dat eens proberen?

Ah dat had ik ook vreselijk XD

Ik raad listerine niet aan want er zit alcohol in en dat dood ook de goede bacteriën in de mond.
Maar goed wat weet ik nou over mondwater, volgens mij kreeg ik er alleen maar een droge bek van