Heel groot stress deo ding probleeemmmmm

Ik ga dus op kamp vandaag. En mijn deo is op. D: Ik heb wel odorex liggen hier, maar ik vind het toch fijner een spuitdeo te gebruiken aangezien we 's avonds douchen en niet 's ochtends. Gisteren wilde ik eigenlijk deo kopen, maar toen was ik weg met een paar vriendinnen en 1 daarvan zei dat de albert heijn ook wel open was tot 12 uur… Ik zoeken op internet vandaag: Niet zo, dus. Ik weet 't, ik ben echt een domme koe want ik had ook 's avonds nog deo kunnen halen bij de c1000 hier.
In de ah to go verkopen ze geen deo he? Alleen eten toch? Is er een andere winkel die tóch open is op zondag? Of heeft iemand anders een andere oplossing?
xxx

Hebben je vriendinnen geen deo die je mag lenen? Anders zou ik toch Odorex gebruiken…

Anders neem je gewoon je odorex mee, en koop je op kamp een andere?

Ik ga alleen op kamp, dus ik ken echt geen mensen daar en ik zie m’n vriendinnen vandaag ook niet meer. Ik weet niet of ik op kamp een ander kan kopen, maar ik hoop 't wel! Ja, ik zal maar gewoon odorex meenemen dan.

Leen die van je zus/moeder ofzo, die kan dezelfde dag gewoon een nieuwe halen. Of op kamp kan je toch ook wel wat lenen van andere meisjes?

miss is er in de buurt van waar je woont ergens wel koopzondag?

idd. leen van je moeder die kan toch wel nieuwe kopen.

Dat weet je toch ook niet zeker? Ik zou geen nieuwe kunnen halen hoor.

Maar leen gewoon van iemand op kamp? Of neem gewoon die odorex mee.

Als ik jou was zou ik de deo van je moeder lenen.

neem de odorex mee en dan kan je lenen van de andere meisjes

Neem Odorex voor de zekerheid mee, en is er geen station bij jou in de buurt? Bij de Etos e.d. verkopen ze namelijk ook spuitdeo. En je kunt de AH to Go altijd proberen.

En als het niet gelukt is, inderdaad daar lenen van andere meisjes tot je wel iets gevonden hebt.

Ik weet niet waar je woont, maar de AH hier in de stad is iedere zondag van 12 tot 7 open. Misschien in andere steden ook wel?

Zoals iedereen al zei: Neem de Odorex mee voor de zekerheid en als je nog onderweg ofzo een winkel tegenkomt koop je hem daar. En anders leen je van andere meisjes. Ik had vorige week iets gelijkaardig ik kon geen spuitdeo meenemen op het vliegtuig maar eigenlijk viel de roldeo super goed mee!
Veel plezier op kamp!

En zo’n winkeltje bij een tankstation misschien?

Supermarkten zijn tegenwoordig toch bijna allemaal op zondag open? Hier in de omgeving iig van 12 tot 6.

En de AH to go verkoopt het ook!

Roeien met de riemen die je hebt, niet zo verwend doen. Andere deodorant is misschien fijner, maar die heb je nu niet. Je hebt deodorant dus neem die gewoon mee. Simpel.

Niemand neemt je serieus.

Bij ons is de AH op zondag wel altijd open, ik weet wel dat ze bij de ah to go maandverband en tandpasta hebben, misschien ook deo?
En anders heeft een benzinestation wel wat en daar op kamp is zeker ook wel een winkeltje open :slightly_smiling_face:

ze doet niet eens verwend :’)

ot; vraag of je de deodorant van je moeder mee mag nemen,
en dat zij dan morgen even snel een nieuwe voor zichzelf haalt?