HEEL GROOT PROBLEEM HELP!

Oke vandaag had ik dus ruzie met mn vader over Mn school niet doen enzo, nu zegt hij oke dan doe je het niet en nu mag ik geen huiswerk meer maken, of boeken mee, sommige kan ik kopiëren maar wat nu? Ik wil niet voor schut staan bij iedereen ofzo welk excuus moet ik dan ook geven???
Groetjes van mijj

Ik snap je niet.

Huh wat? Je mag geen huiswerk meer maken van je vader?

Geef je vader even tijd om af te koelen, koel zelf even af en praat vanavond met hem. Zorg dat je je eigen aandeel in de ruzie ziet, benoem dat, bied je excuses aan en verander je gedrag voor de volgende keer.

Edit: volgens mij wilde de TS niets doen voor school en heeft haar vader dat tot in het extreem doorgetrokken. Dat begrijp ik er althans uit. Waardoor de TS nu het risico loopt voorschut te staan.

Dus, je vader zei dat je je schoolwerk moest doen, dat doe je niet en nu vindt hij dat je het dan maar niet moet doen omdat je niet luisterde en mag je het nu niet meer doen?

Ik denk dat je vader je wil laten voelen hoe blij je moet zijn met dat je boeken hebt en je nu even wil laten stressen. Ik zou gewoon volwassen in gesprek gaan dat het een beetje stom was dat je je huiswerk niet wilde maken en of hij er mee akkoord gaat dat je het nu alsnog doet.
En anders sta je inderdaad morgen voor lul, maar hij draait het daarna vast wel weer terug. :slightly_smiling_face: