Heel groot misverstand

Beste meiden,

Aller eerst goedemorgen.
Ik zit met een ongelofelijk misverstand, dankzij mijn ex van een jaar geleden ong.
Ben nu een half jaar heel gelukkig met mijn (ex)vriend, maar gister werd er tegen hem gezegt dat ik weer met me ex van een jaar geleden bezig was en dat ik sex met hem wouw… Zoon dingen. Hij zei ook tegen mijn (ex)vriend ik heb bewijs voor je, dus mijn (ex)vriend daar naar toe gereden en jawel… Screenshots die hij nog had. Maar er klopte totaal niks van want mijn (ex)vriend die had ze me doorgestuurt.
Wat je tegenwoordig allemaal kan veranderen met de computer… In iedergeval, hij gelooft me totaal niet, en meiden echt ik heb helemaal niks gedaan!! Ik ben er echt kapot van en ik weet niet meer hoe ik mijn relatie met hem kan redden…
Help me alsjeblieft!

In dit geval zou ik eerst met je vriend eens een goed en duidelijk gesprek hebben. Ik snap best dat hij ervan geschrokken is, het is niet leuk om zoiets te horen, maar hij moet wel vertrouwen in je hebben als je zegt dat je het écht niet gedaan hebt.
Spreek je eigenlijk nog met je ex? Misschien eens vragen waarom hij het gedaan heeft? En anders misschien een gesprek met z’n drieën overwegen.

Communicatie is de beste oplossing met dit soort misverstanden.

Ik heb geen contact meer met me ex. Maar ik weet wel dat hij me nog steeds terug wil.
Mijn (ex)vriend die praat wel maar heel kortaf en hij vind dat mijn ex gelijk heeft. Want ja, hij heeft bewijs vind hijzelf. Ik praat nu al een tijdje met de beste vriend van mijn (ex)vriend en hij begint me gelukkig te geloven!

wat vervelend. hij moet je echt vertrouwen en dat zal misschien moeilijk zijn. want je ex heeft tenslotte die beelden. (wel vaag trouwens dat dat kan?)
wel een zielig jongetje dat hij zo jou verdere relaties gaat verpesten.

Vroeger deed hij ook altijd screenshots maken, dan deed hij een foto in paint zetten en zo een andere draai er aan geven. Dat zal hij waarschijnlijk ook bij mij hebben gedaan…

dus heeft hij fotos van jou bewerkt als ik het goed begrijp? Jou vriend moet je gewoon geloven hoe moeilijk 't ook is. Ga naar hem toe en zweer hem gewoon dat je niks hebt gedaan en leg uit dat jou ex hier zelf achter zit. En dat hij jou moet geloven ipv je ex. Dat je er kapot van bent en dat je niet wil dat het mis gaat tussen jullie. Als hij dat niet gelooft is het zijn eigen probleem, sorry hoor.

Ik zou een goed gesprek met je vriend aangaan. Natuurlijk is hij ervan geschrokken en als er dan ook nog eens ‘bewijs’ is, zou ik ook zo mijn vraagtekens hebben. Vertel hem dat hij dat gedoe met foto’s vaker doet en dit nu ook met foto’s van jou heeft gedaan. En aan die ex vragen hoe hij het in zijn hoofd haalt dit te doen en hem ook laten vertellen aan je vriend dat het nep is.

Met mijn ex praat ik liever niet want dat word slaande ruzie. Ja, hij heeft dus mijn foto’s bewerkt… -.-
Mijn (ex)vriend die praat nu niet tegen me, maar ik ga me best doen!

Je kan ons wel overtuigen, maar je moet je huidige vriendje overtuigen.
Als hij je niet vertrouwt, dan is de hele relatie het niet waard.
Verbreek op alle mogelijke manieren het contact met je ex van een jaar geleden.

Dit draait om vertrouwen, toch?
Als hij jou niet vertrouwt - is hij dan nog wel goed voor je?
Heeft hij nog wel respect voor je?

Dat vraag ik me dus ook af. Er is altijd bij hem wel een gebrek aan vertrouwen geweest, maar onze hele relatie liep soepel.

Zoals de rest al zei, ga eens goed met hem om de tafel zitten. Ik snap goed dat hij ervan schrikt als ie zoiets ziet, en in eerste instantie enorm kwaad is. Maar hij moet jou ook een mogelijkheid geven jouw verhaal te doen, en als je echt niks hebt gedaan hoort hij dat ook te geloven en aan je te zien.

Succes ermee in elk geval!

Zijn die foto’s écht bewerkt? Of probeer je bij ons een reden te zoeken hoe je je “met de smoes” er toch nog uit kan redden?

Dat wat zei zij klinkt ook wel geloofwaardig, maar een bewerkte foto kun je wel zien, lichtinval etc. Desnoods als je de pixels inzoomt kan je het zien, maar dat is weer digitaal…

Kan je anders een foto van de picture maken? Als ze niet te erg zijn dan om te zien x_x