heel erge moeite met missen vriendje.

-

nou der is wss niks aan de hand, dus “zoals het oude” is een beetje melodramatisch. Als het btg op is is er toch niks aan te doen?
nog een paar nachtjes en dan zie je hem gewoon weer.

Ik mis mn vriend ontzettend maar ik zie hem in tegenstelling tot jouw anderhalve week, 5 weken niet. Ik heb alleen totaal geen moeite met wat hij allemaal doet etc. Ik vertrouw hem gewoon. De afgelopen week heb ik hem een paar keer gebeld, maar morgen ga ik naar thailand en dan is contact echt onmogelijk. Ik denk maar gewoon, over 4 weken zie ik hem weer dus niet zo zeuren. Hoewel ik het ook wel echt ontzettend zwaar vind hoor.

Stel je niet aan!
Sommige meiden zien hun vriend weken of maanden niet.
En sommige meiden hebben goede redenen om hun vriend niet te vertrouwen.

Roep hem op?.. (op MSN/SKYPE ect.)
weet niet waar meneer op zit als hij op internet rond zwerft
maareeeh nog een paar nachtjes en je ziet hem weer. 1,5 week valt reuze mee!!! Ik zie mijn vriend pas 8 augustus. Duurt nog wel even.

Kijk, je moet maar denken. Wat als tie dronken in de goot ligt? Met andere meisjes flirt? Wou je ernaartoe vliegen om er wat van te zeggen? Probeer jezelf gewoon anderhalve week te vermaken, zo lang is het niet. Je moet je vriend vertrouwen, dikke, díkke kans dat er gewoon niets aan de hand is. Niet alle situaties overdenken, dat is iets wat veel vrouwen doen. Hij is niet voor niets je vriendje, misschien wilt die jongen ook gewoon even lol hebben zonder voortdurend aan het thuisfront te hoeven denken. Maar dat zegt echt niets over hoe veel hij van je houdt, hoor.

Dus, ga leuke dingen doen en dan vliegen de dagen voorbij! En dan kan je hem weer knuffelen en zoenen zoveel je wilt :slightly_smiling_face:

Ja dat klopt ook wel, ik weet dat veel mensen hun vriend nog veel langer moeten missen en daar heb ik ook echt respect voor.

Achja ik heb hem gewoon nooit hoeven missen, en dan is het gewoon even wennen. Iig bedankt voor de reacties!

Ik snap het wel
Hij laat niks van zich horen, nja logisch dat je een beetje gek word
Maar als hij op internet zit, op welke site bijv dan?.. :slightly_smiling_face:
misschien kan je daar een berichtje achterlaten

ik ook pas! :grinning:

ik snap je wel! :slightly_smiling_face:
ik zie mijn vriend 4 weken niet…
maarjaa… :slightly_smiling_face: ik kijk gwn naar zn foto en krijg weer n glimlach op mn gezicht :slightly_smiling_face:

&& er zal vast niks aan de hand zijn, als je hem ziet is alles goed en leuk… btg kan nu eenmaal opraken, helaas… komt wel goed joh, maakt het alleen maar leuker om hem weer te zien ^^

-