Heel erg uitrekbaar shirt met 'puntjes' Iemand?

Ik wist niet echt bij welk onderwerp ik dit moest zetten dus ik heb het maar bij fashion gezet.
Vroeger had je van die ontzettend uitrekbare shirts met ‘puntjes.’ Van een soort nylonstof. (sorry, beter kan ik het niet uitleggen.)
Kent iemand die, en weet iemand hoe ze heten?
Alvast bedankt!

DIE HAD IK OOK
up

Geen idee.

Ik had er ook, mijn mama weet de naam ook nietmeer :stuck_out_tongue:

Aaaah ik weet welke je bedoelt, die had ik ook in echt 1000 kleuren! Weet ook de naam niet meer…

Ja die waren een jaar of 5 echt extreem populair… in toeristische landen vind je die nog weleens… geen idee hoe ze heetten…

Grrr ik wil het zo graag weten! ik had ze in het lichtblauw met een roos erop of iets. Haha xd

Oja! Zo een had ik ook, haha. Alleen de naam weet ik ook niet meer (kan hier niet tegen) :’)
Ik heb nog geprobeerd het op te zoeken, maar ik krijg het niet gevonden.

van die shirts die je dan heel klein kreeg en die in alle maten uitrekten?

anders snap ik niet wat je bedoelt xD

Ik weet wel wat je bedoelt, vond het altijd lelijk als iemand dat had hihi :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik snap wat je bedoeld, dat zijn een soort tuniekjurkjes gemaakt van tricotstof die onder wijd uitlopen met punten. Ik heb zelf een zwarte, rode en wiite voor een paar jaar terig gekocht bij de H&M.

Laten zich goed combineren met leggings en gebreide vestjes.

OOOH DIE! ik heb er nog 1 van! in het bruin haha.
Vond ze zo grappig, zonde om weg te gooien :stuck_out_tongue:

aaaah heb foto op computer gevonden, bedoel je deze?

http://img692.imageshack.us/img692/6702/178ki.jpg

http://img696.imageshack.us/img696/7364/179nz.jpg

Nee dat zijn ze niet, die op de twee fotos lopen onder niet wijd uit en hebben geen punten op de uiteinden. Zal straks via mijn andere computer een foto plaatsen van mijn punten shirt.

Oooh… dan weet ik het ook niet :stuck_out_tongue:

Nu weet ik het ook niet meer, bedoeld TS mou een shirt met stof waarin punten oid opzitten? Of een shirt met punten onderaan?

Volgens mij is het dat toch wel wat Dalinsy zoekt ? Volgens mij denkt Cavarnamagica dat het iets anders is ? …

Woh, ben ik de enige die denkt ‘wtf is dat’

nee :slightly_smiling_face:

jaaa die had ik ook! maar ik weet het ook niet, sorry,
upje!