heel erg onzeker...

ben heel erg onzeker over me cupmaat heb namelijk 75F en ik vind het echt niet mooi maar het probleem is dus dat ik volgende maand op kamp ga en we gaan zwemmen en dat betekend dus dat ik in me bikini moet maar ik vind het er dus gewoon niet uitzien en ben nu heel bang dat ik er een opmerking over krijg ofso… iemand tips ofso?

Je hoeft je niet te schamen hoor, ieder lichaam is namelijk anders.
Als je geen bikini wilt dragen, kun je desnoods ook een zwempak dragen? Dan zijn je borsten meer gecovered.

Een bikini met een druk motiefje zal het extra benadrukken, dus misschien is een badpak of bikini in één kleur een goed idee :slightly_smiling_face:

Misschien staan er op internet wel tips om ze kleiner te laten lijken?

Geen druk printje idd, en je moet geen halter-bikini hebben, dat benadrukt het alleen maar. En meisje, ik heb een 75E en ik krijg daar al regelmatig opmerkingen over, maar ik kan je vertellen, de meeste mensen met wie ik er een serieus gesprek over kan hebben, vinden het mooi en zouden ook zulke grote borsten willen. dus wees er trots op :slightly_smiling_face:.

Een goed passende bikini scheelt heel veel. :slightly_smiling_face: Je hebt echt een stevig bikinitopje nodig (misschien met beugels?) zodat je borsten gewoon ondersteund en bedekt worden. Ik heb dezelfde maat als jij en voel me daar ook niet altijd even prettig onder, maar ik merk wel dat ik me lekkerder voel als ik iets draag wat hartstikke goed past. (Ik hoor trouwens heel vaak dat mensen niet verwachten dat ik een F-cup draag. Vaak wordt de maat veel kleiner geschat door anderen, dus misschien is dat bij jou ook zo!)

iets wat de aandacht niet op je borsten legt,
volgens mij kan zoon bikini wel die aan het broekje vast zit, alleen aan de voorkant in het midden van je buik zegmaar
Kan geen plaatje voor je vinden waar zoon bikini achtig ding opstaat, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, anders moet je maar even vragen kan ik nog wel hoop ik even 1 van mijntes maken

http://cheapdiva.typepad.com/the_cheap_diva/images/2008/03/26/monokini_5.jpg

http://3.bp.blogspot.com/_djOLDuDbQPo/SgYUbhrQUzI/AAAAAAAABWc/emc4kQ-e424/s400/monokinis01.jpg

@XxJustme bedoelde je deze monokini’s?

Ik zou juist geen bovenstaande aantrekken. Dat veroorzaakt echt een bimbo-effect. Ik heb F/G75 en heb hetzelfde probleem + dat ik ook nog eens maar 1.57 ben… Dus, tips graag!