Hoihoi!
1,5 maand geleden heb ik een bestelling geplaatst bij MyJewellery.
1 van de items (een zomerjas) die ik toen heb besteld was een pre-order dus ik was mij er van bewust dat ik deze niet gelijk zou krijgen. In de product omschrijving stond dat het nog 2 weken zou duren voordat het jasje binnen zou komen, prima want ik had het jasje toch nog niet nodig en vond/vind hem wel echt heel leuk! Inmiddels zijn we al 1,5 maand verder, de leverdatum is nu al twee keer uitgesteld. Ik vind dit echt zo jammer want kan de jas nu wel heel goed gebruiken vooral omdat ik ook geen oude zomerjas meer heb hangen dus nu maar een warme trui aan doe of gewoon een winterjas. Om nou ‘tijdelijk’ even een andere jas te kopen vind ik ook zonde aangezien ik student ben dus wel op m’n geld moet letten.
Om eerlijk te zijn ben ik ontzettend ontevreden over de service. Ik vind het raar en vervelend dat het zo lang moet duren, maar dat kan wel eens gebeuren. Echter word ik er helemaal niet van op de hoogte gesteld dat er vertraging is, ik heb tot nu toe zelf contact met ze opgenomen om elke keer weer te horen dat er vertraging is in de levering.
Nu zag in reacties op de Facebook van MyJewellery dat er wel vaker vertraging is bij pre-orders dus ik vroeg me af of er hier iemand ervaring mee heeft. Is het een uitzondering dat het nu net bij mij ‘mis’ gaat of hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt?
Daarnaast twijfel ik ook heel erg om te vragen of ik mijn bestelling niet kan annuleren en het geld terug kan krijgen zodat ik een andere jas kan kopen, maar dat vind ik ergens toch wel jammer omdat de jas super leuk is! Wat zouden jullie doen?