Heel erg moe

Hoi ik heb een vraag misschien dat jullie weten wat ik het beste kan doen.

Dit is een deel van een mailtje naar de maatschappelijk werkster waar ik vanaf maandag mee ga praten :
Ik ben de laatste tijd heel erg moe doordat ik de lat voor mezelf heel erg hoog leg. Ik plan alle repetities in, maar bij sommige vakken (vooral sk,na,eco) ga ik heel erg stressen omdat ik bang ben dat ik een slecht cijfer haal. Vaak voel ik me op school wel goed maar zodra ik thuis kom en de repetities zie, ga ik stressen en zit ik in een hele erge dip. Dan krijg ik ook snel buikpijn en word ik misselijk. Ik heb dit ook vaak in het weekend, in principe heb ik door huiswerk etc. Bijna geen vrije tijd meer omdat ik het anders niet af heb. Ik huil daarom ook heel erg vaak omdat ik het dan allemaal even niet meer aankan.
Ik heb maandag het achtste uur dus een economie repetitie en ik zit nu dus weer mee dat het me allemaal niet gaat lukken. Mede doordat ik dus ziek ben geweest en me nu pas weer wat beter voel, en heb ik dus niet veel kunnen leren.

Ik ben dus de laatste tijd heel erg moe ik denk dat het komt door stress van school. Ik ga weleens dagje niet naar school omdat ik dan veel te moe ben. Het is niet dat het niveau te moeilijk is want voor vakken als gs/ak haal ik makkelijk hoge cijfers.
Weet iemand van jullie wat ik het beste kan doen?

Je hebt duidelijk erg veel last van stress en dat gaat je in de weg zitten (dit is voor mij nu ook heel erg herkenbaar).

Je zoekt hulp en dat is heel erg goed. Begeleiding in de vorm van een psycholoog/coach kan je heel erg helpen om dingen te relativeren. Je zegt dat je het kunt, en je kunt het ook gewoon; je moet dus leren om meer op jezelf te vertrouwen en technieken aanleren om je stress te verminderen.

Ik ben van plan binnenkort ook een coach op te zoeken om mij daar mee te helpen.