heel erg hulp nodig

hoi allemaal,
er is een jongen die ik echt super leuk vind… (door een klein iets, is niet heel belangrijk) heeft hij aangegeven dat hij met niemand een relatie wil en het raar zou moeten lopen dat hij en ik wat zouden krijgen. (mijn broer had nog tegen mij gezegd dat het misschien later wel wat zou kunnen worden) dat was allemaal paar weken geleden.
Nu heeft hij me pas gitaarles gegeven (mijn broer die had naar hem geappt dat hij dacht dat ik dat voor hem deed, die jongen had het er dus nog met mi overgehad, en zij dat hij het dan niet wilde doen omdat hij dat niet wilde ofs)
nu had hij me gisteravond geholpen, maar ik kan hem maar niet vergeten, omdat na mijn idee ik dan mn “kansen” vergooi. Want gisteren (na mijn gevoel) vond hij het jammer dat ik naar huis moest (hij wilde eerst nog allemaal dingen laten zien) (hij kwam trouwens met die les, toen hij me noten probeerde te laten lezen, m wat dus niet goed ging hahah, kwam ie best dicht bij me), hij deed soms een beetje ongemakkelijk/verlegen en hij ging de als hij een accoord ofs speelde raar geluiden maken (vgm wel om grappig te doen, best schattig haaha)

ik weet nu dus niet wat ik hier van moet vinden of wat ik moet doen, mn vriendinnen zeggen gwn afwachten en je ziet wel.
of moet ik juist nog wat vaker afspreken (hij gaat me sws nog helpen met een liedje) en daarna vragen hoe het tussen hem en mij zit?

Ik weet het allemaal niet meer en dit bericht klinkt best wanhopig haha
Hopelijk kunnen jullie me helpen!
X Me

Ik vind de vraag ‘‘hoe het tussen hem en mij zit’’ , een rare vraag. Want als ik het zo lees is er niets tussen jullie. Natuurlijk, ik kan niet in zijn hoofd kijken. Dus ik weet het niet zeker. Maar je zou hem wel mee uit kunnen vragen, een drankje doen ofzo .