Heel erg gevoelig.

Ik ben heel erg gevoelig, en ik huil best snel,
maar ik heb een hele nare klas. Het ging eigelijk wel een tijdje goed, maar nu beginnen ze weer. Kwetsende dingen zeggen. een iemand zegt dan wat over mij, en dan roept ie dat de hele klas door, iedereen lachen, en ik bijna huilen. Vandaag moest ik ook huilen omdat ze weer zeiden ‘o, jij kan echt niks’, en dan gaan ze van die dingen zeggen dat ik zweetplekken ofzo heb, het slaat gewoon nergens op. Ik heb vandaag met de mentor gebeld, en die zei: je kan met mij praten, of met de klas of naar een vertrouwenspersoon,
maar ik weet gewoon niet hoe ik morgen moet gaan volhouden,
heeft misschien iemand tips?
xoxo.

Je weet zelf dat wat ze zeggen nergens op slaat, waarom zou je het je dan aantrekken?

Ik zal als ik jou was inderdaad met je mentor/vertrouwenspersoon praten, dat lucht meestal enorm op.

dat je snel huilt is een teken dat je ergens mee zit…
kzou met iemand gaan praten, alles eruit gooien lucht echt op en je zult zien dat je er veel minder emotioneel van zult worden…

waarschijnlijk krop je te veel dingen in je op… en dat barst dan vaak los

kheb ong. het zelfde gehad…

heb je geen vrienden in de klas, of buiten school waar je mee kan praten??
en je moet echt, of negeren of proberen voor jezelf op te komen!
want je klas vind je nu een makkelijk schietschijf, dus als je het negeerd dan vinden ze het na een tijdje niks meer aan…

ipod aan en je kan ze dan makkelijk negeren ^^ en als ze je aandacht proberen te trekken, gewoon de andere kant opkijken/lopen

welkom bij de club.
Ik heb echt precies hetzelfde probleem als jou…
Ik ben 17 bijna 18 en ik ben nog steeds heel erg gevoelig, ik huil nog steeds om de kleinste dingen.
Het enigste voordeel is dat ik ondertussen mijn tranen kan bedwingen, heb dan wel natte ogen maar ze zijn ook zo weer weg…
En het nadeel, als ik een keer heb gehuild zie je dat de rest van de dag aan mijn ogen…

Ik hoop dat jij er wel overheen komt, trek er gewoon niks van aan of luister er niet heen.
Neem je ipod/mp3 mee en luister stiekem in de klas naar muziek zodat je niet hoort wat iedereen zegt dat helpt misschien.
En ik zou zeker weten met iemand gaan praten, meestal is het fijnste om met een vreemde te praten maar dat is natuurlijk helemaal aan jezelf!

Na een tijdje wordt je wel hard
Gewoon nu erover praten en beetje aansluiting met minstens 1 persoon proberen te vinden…

Je bent gewoon onzeker, en je moet juist zulke mensen laten! En er niks van aantrekken…

okay heel erg bedankt iedereen !

Ik weet dat het moeilijk is maar je moet proberen te stoppen met huilen. Daarom vinden ze het juist leuk namelijk.