heel erg embarasing~!!

Ik dacht leuke nieuwe lange jurk tot de grond met bloemetjes klinkt misschien raar maar is echt leuk! Had naar shool aangedaan en iedereen lachte me uit enzo, ik had ook beter geen strandjurk naar school aan kunnen doen maar ja !
Die kinderen lopen zelf in een saaie spijkerbroek die ze elke dag aanhebben met een saai grijs shirt.
Maar wat vinden jullie: een lange bloemetjes jurk naar school dom of gedurfd???

foto…?

Het is niet ‘gewoon’ om zo’n jurk naar school aan te doen, ik had het persoonlijk niet gedaan want je wéét dat je er opmerkingen over gaat krijgen. Maar toch is het belachelijk dat mensen je uitláchen. Het ziet er apart uit om naar school te gaan, maar ieder zijn eigen keuze, toch ?

volgens mij bedoelt ze zo’n bohemian jurk.

oké;

vandaag bij de examenstunt met als thema ‘après ski’ was iemand verkleed met een bloemenjurk tot op de grond.

klinkt hard, maar dit zegt genoeg denk ik :blush: alleen dat uitlachen vind ik gemeen.
foto? ligt eraan hoe het eruit ziet maar mij zul je er nooit in zien!

Het is idd niet echt iets om mee naar school te gaan, maar wel raar dat mensen je dan sirieus uitlachen

Het is niet iets wat je dagelijks op school ziet maar om iemand er nou iemand voor uit te lachen dat slaat nergens op. Ik vind dat mensen te snel worden uit gelachen om wt ze aan trekken.

het is igg gedurfd ja. lullig als ze je uitlachen omdat je iets nieuws probeert:)

Ik weet niet waar je woont? In een of ander gat misschien, maar ik zou het geweldig vinden! Laat ze lekker in hun saaie spijkerbroek lopen.
Zodra ze jou uitlachen gewoon een big smile opzetten!

Wil wel ff een foto zien natuurlijk :wink:

Kzou het zelf niet doen ;S zeker niet voor naar school te gaan…
Maar achja, je kiest zelf wat je aandoet en wat niet …dus trek het je niet aan als ze daarom lachen met je : )

tis gewoon dat ze dat niet gewoon zijn dat een meisje een lange strandjurk met bloemetjes naar school gaat (ah shit mijn voet slaapt!)

Als jij je er lekker in voelt moet je gewoon doen?

Ik vind het geweldig dat je in een lange bloemetjes jurk naar school gaat :bowing_man: Teminste niet zo saai! En helemaal niks van aantrekken dat ze je uitlachen :relieved:

meid niks van aantrekken,trek aan wat jezelf mooi vindt en lekker in voelt :ok_woman:

Als jij je er goed invoelt, dan kunnen die andere mensen toch de pot op?

Eens! Nou ja niet met dat elk gat bekrompen is, hier liep laatst ook iemand met zo’n lange wapperjurk op school en ik vond het geweldig!
De mensen die je uitlachen zijn gewoon van die domme meelopers zonder eigen mening. Er waren vast veel mensen die hem erg leuk vonden, maar dat zeggen ze minder snel.

idd, ik vind het net leuk als mensen eens iets ‘aparts’ aan doen! wat gaan ze je dan uitlachen ze doen zelf alleen maar dingen aan die andere aanhebben.
foto?