Ik heb ongeveer een jaar geleden ontzettende nachtmerries gehad, en nouja, ik maakte mezelf ook bang. Ik zat echt helemaal in paniek met alle lichten aan in bed, de hele nacht lang.
Het is vanzelf weggegaan, maar het is weer terug. Dit keer dankzij dingen in het nieuws enzo. Eerst waren het aliens. Ja, aliens. Ik vind het zelf ook ontzettend dom, maar ik ging erover dromen en toen ging ik het geloven. Nouja, de aliens zijn inmiddels overspoeld door iets ergers, namelijk, de duivel. Er was zo’n duiveluitdrijver op t nieuws. Ik vertelde mn gelovige vriendin dat het onzin was, en zij overtuigde mij ervan dat het echt geen onzin was. 2 dagen later krijgt het zusje van mijn vriend een hyperventilatie aanval en staat het schuim om haar mond en zegt ze constant dat ze vlammen ziet.
Mijn vriend vertelde dit me en merkte dat ik er heel bang van werd en probeerde het goed te praten dat het kwam door een vlammen handdoek en dat alle mensen met hyperventilatie schuim om hun mond hebben…
Nou goed, ik ben op dit moment dus ook heel bang… Vooral eigenlijk omdat ik bang ben dat ik hier weer tot 6 uur 's ochtends doodbang zit…
Ik heb van die rustgevende homeopatische druppels genomen. Ik hoop dat ze werken. Geloof het wel een beetje… Heeft iemand een idee om te kunnen slapen vannacht?