Heel dik haar.

Hoi allemaal,

Ik heb van mezelf echt superdik haar, tot op de helft van mn rug zegmaar. Als ik het gestijld heb vind ik mn haar echt heel mooi, maar het duurt zeker anderhalfuur wil ik het volledig gestijld hebben. Ik heb van mezelf gewoon slag. Dat vind ik eigenlijk mooier dan zo stijl haar, maar ik stijl mn haar omdat het dan niet zo dik en ontploft en pluizig lijkt.
Ik wil mn natuurlijke slag eigenlijk behouden, maar dan dat het niet zo ontploft en pluizig is! Hebben jullie misschien tips? Middeltjes? Iets?

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Volgens mij kun je het wel laten uitdunnen ofzo bij de kapper

ja ik heb een middeltje
het klinkt heel vies maar het werkt denk ik wel
en je haar krijgt ook een mooie glans!
wat heb je nodig:
heel goedkoop bier
een kom
een douche

giet het bier in een kom en laat het de hele nacht staan niks mee doen gewoon laten staan
de volgende ochtend was je gewoon je haar zoals je gewent bent en gebruik je de bier als spoeling als je klaar bent. je giet het over je hele haar en maseert het goed in daarna spoel je het uit en is je haar echt heel glad en glansend

Xx

Ik heb precies hetzelfde met mijn haar :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar je kan het inderdaad uit laten dunnen.

uitdunnen, en veel serum gebruiken! Dan pluist het minder & wordt het mooi glad & glanzend.
Btw, ik ben echt superjaloers, ik zou ook graag dik haar hebben. :grinning:
( Dan kan je zo’n kapsel hebben à la Kate Middleton, love it! )

Ik heb het ook, héél veel en dik haar. Wat bij mij het beste werkt om een coupe ontploft te voorkomen is mijn haar wassen, daarna veel conditioner gebruiken. Dan wikkel ik het in een handdoek en die laat ik ongeveer een halfuur zitten. Daarna doe ik er een erwtje serum in, borstel ik het en dan föhnen. Zo is het super zacht en glanzend. Wanneer ik het gewoon natuurlijk laat drogen is het echt niet om aan te zien…

Oke nou hartstikke bedankt voor de tips!
Uit laten dunnen kan wel, maar daar gaat je haar nog meer van pluizen omdat je haartjes als het ware afschraapt. En ik wil de dikheid wel behouden maar het pluizen niet! Ik heb vanochtend voor het eerst Dove shampoo gebruikt en die werkt ook wel echt goed. Met dat bier ga ik een keer uitproberen haha.
Bedankt :slightly_smiling_face:

Nee ik zou het niet laten uitdunnen! ik heb ook heel dik haar en ook eigenlijk hetzelfde probleem maar een hele tijd geleden heb ik het laten uitdunnen bij de kapper en sindsdien is het alleen maar erger geworden.

Als je Engels kunt, kijk eens op dit forum: http://www.longhaircommunity.com/forums/index.php

Het staat daar echt VOL van de tips :grinning:

ik heb ook dik haar (slag) met veel goede producten help je al een stuk op weg bevoorbeeld tegen pluis