heel bleek

hee,
ik ben echt heel erg bleek. en krijg er ook vaak opmerkingen over.
vroeger(tot 12 jaar of zo) werd ik altijd nog best wel snel bruin
maar nu ben ik echt zo wit als een spook
iemand een idee hoe je wat gekleurder kan lijken? zonder bruinspray of zonnebank.
x

Nou je kunt in de zon liggen, zelfbruiner, zonnebank of wat bronzer gebruiken.

als de zon er is lig ik altijd uren in de zon, maar ik word niet meer bruin.
echt heel raar :’)
en zelfbruiner doe ik niet meer, want dat pakt bij mij altijd verkeerd uit
& zonnebank mag ik nog niet.

Ehh je streept nu alle mogelijkheden weg? Of je moet een spraytan willen.

Als je naar het water gaat (en er ook in gaat) dan krijg je echt wel een kleurtje en het is leuker dan in de zon liggen :wink:

haha ja, iknow maar ze werken niet bij mij.

met een matrasje op het water gaan liggen ! het reflecteerd en word je heeel snel bruin zeker als je ook nog eens af en toe in het water gaat en terug gaan liggen enz. en ook als je gewoon op iets wit zont witte handdoek ofzo ( het effect als bij sneeuw word je ook heel rap bruin , ik hoop dat het werkt succes (:

Kan je niks aan doen, je hebt alle mogelijkheden al afgekeurd :stuck_out_tongue: Je kunt wel zachte kleuren dragen zodat je niet spierwit lijkt, maar gewoon blank als je begrijpt wat ik bedoel.

http://www.misslipgloss.nl/how-to-bronzer/

Frituurvet smeren?

lichte bronzer dat bij je huid past.

Ben je ook vaak moe en heb je wallen onder je ogen?
Heeft je moeder er ook last van?
Anders kan het een erfelijke ziekte zijn, note me als je er meer over wilt weten

Als je “op” het water ligt wordt je sneller bruin. MIsschien heb je een tekort aan iets? geen idee!

je kan ook i.p.v. een zelfbruiner, een bodylotion gebruiken met een klein beetje zelfbruiner erin. dan word je geleidelijk bruin. ik gebruik het ook en het werkt echt! kost ong. 8,-

.

welke zelfbruiner bodylotion gebruik jij? :slight_smile:

ik ben van mezelf ook best bleek.
als ik aan 't zwembad lig word ik bijna niet bruin.
maar als ik aan zee lig wel.
dat komt door 't zeewater.
dus als ik aan 't zwembad lig of thuis pak ik water en doe er zout bij.
bij mij helpt dat wel.

Is het misschien zo dat je weinig buiten komt? Want als je vaak buiten bent krijg je meestal ook wel een gezond kleurtje.

Deze vakantie heb ik wel 'n kleurtje gekregen. Maar normaal ben ik ook lijkbleek en krijg ik ook constant opmerkingen over me heen. Ik wil geen chemisch spul gebruikenof zonnebanken…Dus ik vrees dat je 't gewoon moet aanvaarden. Wit is ook mooi…

Bodylotion met bruiner, van de kruidvat.
Toch meer zon vangen.
In de winter af en toe zonnebankje pakken