heel bang 's nachts

hey,

Ik heb een probleem waar ik echt heel erg last van heb:
Als ik een film heb gezien (een enge) dan blijf ik nog weken bang voor die film.
bijv: dat er 's nachts iemand in mn kamer is, ik beleef in mn hoofd die film telkens opnieuw. Ik kan nergens anders meer aan denken… Dan ben ik echt doodsbang en het zweet breekt me uit.

Zijn er meer meiden die dit hebben?
Ik voel me nu namelijk echt een baby :p…

xxx

Soms wel. Eigenlijk moet je zulke films dan niet meer kijken. Dat is de enige oplossing.

Je bent niet de enige! Gisteravond had ik Saw gezien en toen ik in bed lag dacht ik echt heel de tijd aan die man in de kast, echt ik werd er gek van. Ik weet ook wel dat er niemand in mijn kast zit maar toch, het idee zeg maar :stuck_out_tongue:

Gewoon geen enge films meer kijken? De een kan er beter tegen dan de ander.
Ik ben er ook doodsbang voor :grinning_face_with_smiling_eyes:

jaa echt ik herken me hier zo in. Dan ga ik wel 1000 x kijken of er iemand achter me staat enzo en dan word ik bij elk geluid bang. Ik doe meestal mn licht aan, want dan is het minder erg. Ik kijk nu geen enge films mer, want is niet goed voor mij.

Ik ga mezelf ook altijd zo opfokken als ik een enge film heb gezien, zo van jaa er staat iemand achter je, hij volgt je. Slaat eigenlijk nergens op xD

Je kan er tegen of je kan er niet tegen. Als ik jou was zou ik niet meer van die enge films kijken.

The making of kijken van de films :stuck_out_tongue:

Soms wel, maar ik ben eigenwijs en ik kijk toch enge dingen. :stuck_out_tongue:

Gewoon niet meer kijken.

ik herken me echt in al jullie reacties ja! Ik word zelfs bang van films die de meeste mensen niet eng vinden, zoals gisteravond had ik ‘terug naar de kust’ gekeken, de hele nacht bang… ik word er echt gek van.
Maar dan denk ik dat die films niet eng zijn en dan kijk ik 'm en daarna ben ik doodsbang!

Gewoon niet meer kijken?:stuck_out_tongue:
Trouwens, volgens mij is echt heeeel bang zijn 's nachts maar een fase.
Ik ben tot mijn 17e zo vreselijk bang geweest 's nachts dat mijn ouders zioch zorgen begonnen te maken. Nu heb ik nergens meer last van.

jaa, en ook als ik dan met ogen dicht in mn bed lig dan ga ik elke 5 seconden mn ogen open doen om te kijken of er iemand in mijn kamer staat!

jaa echt he? en dan denk je echt dat diegene in je kamer staat, om gek van te worden. Of dat er iemand naar boven is geklommen naar je raam toe een inbreker ofzo. Sinds ik de film the strangers heb gezien ben ik daar echt bang voor.

Ik ben zelf ook altijd heel bang voor dat soort films. Maar je moet dan tegen jezelf zeggen dat het niet echt is en dat het ook niet zo snel zal gaan gebeuren in de echte wereld. Je kan ook na die enge film een comedy kijken, dat helpt ook goed (:

maar de strangers was waargebeurd

mn zusje en ik hebben allebei een apparte kamer op zolder en als zij er dan niet is (logeren) dan wil ik ook altijd een matje naast mn ouders bed leggen, heb ik laatst ook gedaan :wink: Echt raar, alsof mijn zusje me kan redden van de inbrekers …haha

waar gaat ie dan over…

Dat heb ik ook :'D En ik hou net zo van enge films!

ik hou er ook van, maar dan aan de ene kant ook weer niet…haha