Ik heb al aardig lang een vriend, zo’n ander half jaar.
We hadden het laatst over dingen op seks gebied
en toen kwam hij op het onderwerp anaal
hij zou graag willen dat ik een voorbinddildo gebruik en wilt misschien ook anaal bij mij
hoe denken jullie hierover?
ik weet het niet zo goed eerlijk gezegd
Als je het zelf niet weet; niet doen.
Ik zou het zelf nooit, maar dan ook nooit doen. Gad-ver-damme.
Maar dat jou vriend zo denkt is (helaas) normaal. Je moet bij jezelf nagaan of jij hem anaal wilt nemen :’)
Ik zou dat absoluut niet willen. Maar dat moet je zelf beslissen.
Voor mij is het alleen een uitgang!
ik zou het wel willen proberen maar het is even wennen het idee
dus denk dat ik rustig zal moeten beginnen
nouja, je moet het zelf weten, ik zou het zelf nooooit doen ;p
Ach als je het zelf geen probleem vind, kun je het best doen.
Bedenk voor jezelf waar je grenzen zitten, dat kan niemand anders aangeven toch?
iemand van jullie wel eens zoiets geprobeerd?
beide dingen anaal en voorbind ding
Dus jou vriend wil anaal worden gepakt? sorry maar dat vind ik echt smerig
Ga gewoon naar het algemeen sekstopic. Daar kun je je vragen stellen.
hij wilt dat jij een (nep)lul krijgt?
Is hij stiekem niet gay?
is dit wel echt? 4 berichten enzo.
Tja, vrouwen hebben de G-spot en jongens hebben een prostaat wat gestimuleerd kan worden ook dat vinden ze fijn en daar kom je bij via z’n anus.
Mijn ex-vriend wilde ook een keer anaal proberen, nou was op zich best nieuwschierig hoe dat zou zijn. Omdat we sowieso best experimenteel konden zijn op seks gebied, hebben het een aantal keer gedaan. En als ik dan z’n prostaat raakte was het wel “fijn” voor hem en dan kwam hij ook sneller klaar, tja ieder z’n ding.
Je bent echt niet per se gay als je dat een keer hebt geprobeerd, ik zou het van de andere kant bekijken. Daarvoor heb je echt wel vertrouwen nodig in elkaar, want dat moet je toch wel anders aanpakken dan gewoon seks.
Dus als je het wilt proberen, kun je altijd doen. Stoppen kan altijd nog?
Zoals Kimmerd_x zegt. Als jullie een steady relatie hebben, kun je het gewoon proberen. Jullie kunnen er immers over praten toch? Als je nog nooit echt geëxperimenteerd hebt, kun je misschien beter eerst wat rustiger aan beginnen. Koop bijvoorbeeld leuke speeltjes, of ‘vinger’ hem eerst anaal. Ik zou niet meteen voor het ‘echte’ werk gaan.
Ik zou het sowieso eerst bij je vriend doen, misschien is het dan toch zo onprettig dat ie het niet meer bij jou wil doen:D
-