Heeft wifi ook kosten?

Hi! ^^

Ik heb dus wifi op mijn mobiel maar krijg ik dan ook nog extra kosten als ik me bij me thuis op dat ding aan meld xD (met de internetsleutel etc.)
Dus niet als ik de hele tijd op internet heb gezeten dat me ouders dan een mega rekening kregen? (sorry voor de miss domme vraag :stuck_out_tongue: )

x

Nee, je kunt toch ook met meerdere computers op 1 wifi? Dat is gewoon gratis =)

nee, als het gewoon op je mobiel zit, zonder dat je er een vast bedrag per maand hoeft te betalen, [en als je alleen op internet kan bij een wifi ding waarvan je een wachtwoord moet invullen] dan betaal je er niks voor.

Nee, wifi is gratis.

Oke dankjee :slightly_smiling_face:

geheheh dan kan ik nu lekker op internet :grinning:

Ligt eraan of je ouders een limiet hebben op de data lijkt me. Dus als je een abonnement hebt voor maar een bepaald aantal mb per maand ofzo, en je gaat daar overheen, moet je volgens mij wel extra betalen.
Maar over het algemeen is daar wel ruimte voor, dus het lijkt me niet dat dat zo snel gebeurt.

^
Ja maar wifi is toch juist zonder abbo. Gewoon draadloos internet, daar kun je gewoon gebruik van maken.
Anders was er ook echt geen wifi in de trein/Mcdonalds, als het ze onwijs veel geld ging kosten! :wink:

Met wifi kun je op het draadloos internet wat je thuis hebt en dit heeft geen extra kosten.

Nee dat is gewoon gratis internet

Nee lekker helemaal gratis en heel erg handig :slightly_smiling_face: