Heeft iemand toegangskaartjes voor CKV?

Hey, ik moet deze week (overmorgen of zo?) een paar culturele activiteiten hebben ingeleverd, maar ik ben van 2 de kaartjes kwijt :s dus dan geldt het verslag niet bij ons. Heeft iemand heel mss nog een ingescand kaartje van een voorstelling/museum (film mag maar 2x) ofso? Dan verzin ik wel verhaal bij… :blush: & Ik heb weinig tijd om naar een voorstelling te gaan deze week. Sorryy :s

Heb je geen foto’s? Bij ons mag je ook foto’s gebruiken van jezelf bij die voorstelling.

je moet anders gewoon op marktplaat kijken daar zijn vaak mensen die hun kaartje op de foto hebben gezet :stuck_out_tongue: heb ik ook gedaan

Nee, je moet per se een ticket. Beetje kut :stuck_out_tongue:

Ik heb er twee, van Ali B (cabaret-show) en van een film. Maar ik heb die van de film alleen op de pc. Maar ik denk niet dat je daar wat aan hebt, want eronder staat de naam van mijn dorp ;p en hij is van december…

maja, succes er mee in ieder geval.

Up? :slightly_smiling_face:

Ik heb kaartjes van Tarzan, maar dat is dus al een jaar geleden :stuck_out_tongue:
En heb ook een aantal kaartjes van het theater hier in de stad XD Ik weet niet waar je woont, maar het lijkt me niet geloofwaardig als je helemaal vanuit Limburg naar hier komt voor een showtje :stuck_out_tongue:

ja of gewoon zoeken op google.