Heeft iemand tips voor vollere billen en benen?

Hallo,
Ik wil tips voor vollere billen.
Ik heb bijna alles al geprobeert maar er komt echt niks bij.
Als ik gewoon in een jeans loop, loopt het van achter helemaal plat, en dat vind ik echt niet mooi.(ik heb ook hele dunne benen :frowning_face: )
ook als ik ga zitten voel ik gewoon die botten gelijk al , en doet best wel zeer.
Er was wel een tijd dat ik hele zware gymlessen kreeg waar we 50 minuten lang oefeningen moesten doen , en dat hadden we 2 x , in de week , 2 weken lang. Toen kreeg ik gelijk ook spierpijn.
Ik merkte meteen al dat het hielp , want ik kreeg een veel vollere kont , en zitten kon ik ook wat langer xp .
maar nu is dus het probleem dat ik geen gym meer heb & die oefeningen weet ik niet meer, omdat het lang geleden is en het er heel veel waren.
Ik heb wel op internet gezocht voor oefeningen , daar komen meestal squats ofzo uit, maar t probleem is dat ik er nooit spierpijn ofzo van krijg ,ik heb niet het gevoel dat het werkt , want als ik spier pijn heb weet ik dat het helpt.
Maar weet er iemand nog goeie oefeningen? (ook voor dikkere benen???))
Waarbij ik GEEN vet verbrand, want dat kan echt niet , want ik ben al best wel dun :rage: .

thankss.

Zoals je leest staat er dat er een tijd was dat ik het wel had door oefeningen , anyway, ik vraag naar oefeningen niet naar implantaten :slightly_smiling_face:

ja nou dat dan , is toch nog iets.

jaoke maar mn vraag is alleen maar of mensen er meer weten of tips hebben ofzo , want er zijn meer mensen die het zelfde probleem als mij hebben , dus ik hoef alleen hulp , niet dat onzinnige gedoewaar ik niks aan heb
dankjewel.

Je kunt niet sporten en niets verbranden, lijkt me. Maar je zou het kunnen combineren met een bepaald dieet om het aan te vullen.

Ik denk dat je op youtube verder moet zoeken met oefeningen die overeenkomen met dingen die je vroeger deed.
Volgens mij is het een kwestie van spieren kweken, en dat gaat het best met een proteïnedieet en veel training. Maar verder kan ik je niet helpen want ik ben geen professional op dat gebied. x3

okee , ik gaa kijkenn dankjewell :slightly_smiling_face:

En daarnaast, hoe oud ben je? Want billen kunnen op alle leeftijden nog voller worden denk ik

Ik heb je topic van Lifestyle naar Food&Sport verplaatst, just so you know.

Herkenbaar, maaar mijn benen zijn inmiddels al super gespierd en mijn billen voller door deze filmpjes:

Call me maybe squat challenge - Blogilates
What makes your bootyful - Blogilates

Probeer deze iets van 4 keer in de week te doen, en dan allebei 2x. Of iniedergeval tot jij denkt dat je genoeg heb gehad. Je zult het zeker voelen! :slightly_smiling_face:

gewoon konttraining doen… als squads… dat is zegmaar dat je rechtop staat en dat je met een rechte rug door je benen heen gaan. Hierdoor krijg je een strakke kont en benen. (makkelijkste om er een skippybal bij te gebruiken om de hele tijd op te zitten als je omlaag gaat). Dus het zal er alleen maar mooier uitzien dan.
Maar wil je echt een dikkee kont hebben :wink: dan lekker eten zou ik zeggen :grinning:

omg je bent mod? Sinds wanneer?!

Niet zo offtopic of je krijgt een waarschuwing jij stouterd! grapje

Sinds eh vanmiddag/gistermiddag haha.

Call me maybe squat challenge van blogilates :grinning:

Succes gegarandeerd!

Je mag wel wat van mij hebben :’)

Van deze workout krijg ik redelijk wat spierpijn in mijn kont :sunglasses:

Ziet er stom uit, maar werkt wel. En squats werken bij mij ook redelijk, maar dan wel met gewichtjes en goed op je hielen leunen.

hahaha ik schrok :’)
maar leuk, gefeliciteerd!

Squats helpen mij wel om rondere billen te krijgen maar mijn bovenbenen worden er juist dunner van.
Gewoon meer eten en dan hopen dat je aankomt bij je billen en benen

15

dankjewell , k ga t proberenn :stuck_out_tongue:

eten kan wel, maar ik eet al heelveel , maar ik kom niet aan :frowning_face: