Heeft iemand tips voor mijn foto`s?

Tips?

http://i56.tinypic.com/1fbujm.jpg

http://i52.tinypic.com/2i23q11.jpg

deze is totaal niet bewerkt
ik doe het voorde lol en dit is een hele oude foto
Hij is niet overbelicht want dat witte was de zon :s
het is het middelpunt dus dat ga ik niet veranderen
het is een oude foto
maar morgen post ik nieuwe
X

Vanuit een minder voorspelbare hoek nemen. Kijk naar inspirerende fotografie blogs en kijk wat jij goed vind aan die foto’s. Zo kan je van iedereen een beetje kopiëren en uiteindelijk krijg je daar ook een eigen stijl van.

eh, die eerste is niet scherp en super overbelicht en die tweede tja ook niet heel erg goed qua kwaliteit. Ik vind het niet echt onder fotografie vallen :’)

Dit valt onder webcam kwaliteit vind ik.

^
Inderdaad. Dit is meer huis-tuin-en-keuken fotografie.

Ik vind het geen goede foto’s. Qua inhoud en techniek niet. Ik zou letten op je belichting en inderdaad je composities.

even uitleggen:
de 2e was met de webcam gemaakt :blush:
de 1e is van mijn overleden kat en ik heb heb hem zo overbelicht gemaakt omdat de achtergrond hierdoor wit werd en dan lijkt het net een soort van hemel

ik heb er een andere foto neergezet ik ben nu nog druk bezig met foto`s maken

Waarom heb je die tekst eroverheen gezet?

De tekst heb ik niet gedaan, Ik zou het even weghalen

• Een mooiere sloot uitzoeken
  • Niet de weg waar je op staat op de foto zetten
  • Een ander kind daar neerzetten die normaal kijkt of kind weghalen
  • Scherpstellen of een betere camera nemen
  • Vanuit een betere hoek een foto nemen. Nu is het gewoon een foto van een sloot, niet speciaal ofzo.

Ik zie maar één foto, maar die vind ik niet echt super. Het beekje staat net niet in het midden en net niet op 1/3e. Het meisje had je eigenlijk weg moeten laten, en verder vind ik een bos eerder mooi ónderbelicht dan overbelicht.

Ik vind het raar dat je nu de foto’s weghaalt die nu iedereen hierboven mij al beoordeeld heeft. Ik zou de foto’s laten staan en nieuwe toevoegen.

Dat “kind” is me kleine nichtje XD ik haal het wel ven weg

Nu doe je het dus weer. Het klinkt nu alsof je niet tegen kritiek kunt en dat je daarom de foto’s weer weghaalt omdat ze toch niet ‘goed’ zijn. Zoals ik net al zei, laat ze gewoon staan en post dan nieuwe. Nu kloppen de meeste reactie’s niet meer.

ben ik de enige die die foto juist heel mooi vind xd

Als ik me foto terugzie vind ik hem wel erg llelijk :astonished: Morgen komen er nieuwe foto`s

mag ik m als mijn achtergrondfoto doen ? :blush:

Nou ik heb er niet bij gezegt dat ik een profesioneel fotograaf ben ik vind die foto echt mooi maar als ik naar die punten van jullie kijk hebben jullie togh gelijk…