Heeft iemand ooit rode kleurspoeling gebruikt?

Hooi!
Heeft iemand een keer haar haren laten verven met rode kleurspoeling bij de kapper?
want ik twijfel heel erg. Ik wil graag rood haar maar niet permanent. Mijn kapper zegt dat je als je een kleurspoeling gebruikt, je er een hele lelijke rode gloed aan overhoud die er niet uit gaat, die je er echt uit moet laten groeien. Zelf heb ik lang donkerblond haar en de kapper zegt dat de gloed dan nog erger is. Maar ik wil bestwel zien hoe die gloed eruit ziet.
Ik wil trouwens echt een roodrode kleur, net zoals Ariana Grande.

Kan iemand me verder helpen?
Alvast bedankt!

Die rooie gloed blijft volgens mij idd totdat je het eruit hebt laten groeien…?

Als die gloed blijft dan zou je het uit moeten laten groeien of bleken… Allebei niet heel erg chill natuurlijk

Ik heb zelf bruin haar (niet donker, niet licht; ergens tussenin) en ik heb al 2x mijn haar geverfd met robijnrode kleurspoeling. Eerste paar weken was 't mooi rood, op een gegeven moment had ik uitgroei (zie je niet zoveel van) en een paarsrode gloed. Vind ik zelf best mooi, want ‘t staat wel bij mijn bruine haar :’) Ik zou zeggen probeer het gewoon een keer.

Je krijgt geen lelijke rode gloed ofzo. Wel een rode gloed. maar niet lelijk ofzo.
Ik heb er inmiddels wel spijt van. Ik heb een paar maanden geleden rode spoeling gebruikt, helaas was het veelste donker op mijn blonde haar, en nu probeer ik het er uit te bleken met speciale shampoo. want van bleek gaat mijn haar kapot…
Dus je moet écht goed uitkijken dat je niet een spoeling neemt die er veelste lang inzit… zoals 24 weken.

Zelfde probleem hier :stuck_out_tongue:

Heeft iemand miss een foto van zo’n gloed op donker blond haar? xoxo

Ik heb het nog nooit echt rood geverfd, maar wel een soort bruin-rode kleur (ook uitwasbaar). Ikzelf heb nogsteeds een licht-rode gloed, maar bij mij zie je hem bijna niet omdat ik rood-bruine verf had, en geen knalrood. Zelf heb ik ook donkerblond/bruin haar.

Hoe roder de verf, hoe erger de gloed. Maar mij lijkt het niet lelijk, vooral niet omdat je donker haar hebt.

Dit mag in het algemene haarverftopic. Gebruik de zoekfunctie alsjeblieft.