Heeft iemand nog goede bands?

Hoi, ik wil echt weer eens nieuwe bands ontdekken. Weet iemand goede bands? Ik vind oude bands vaak tof, maar ik ken de meest populaire al wel. Verder houd ik het meeste van metal, rock en punk , en ook alternatief, en alles wat er tussen zit. Bands die ik zoal tof vind ? Pixies, nirvana. Muse, green day. Led zepp, beatles. Bad religion, cage the elephant, libertines, dream theater.

Ik hoop echt dat jullie mij aan meer bands kunnen helpen. ^^ Heb er echt behoefte aan. :3

Er bestaat een topic ‘Onbekende goede artiesten’ oid, misschien vind je er daar een paar tussen? (:

ik kan je wel veel indie/alternatieve artiesten geven maar denk niet dat je daar iets aan hebt of wel?

En anders moet je last.fm gebruiken!

Stereophonics? , The Crookes , kassabian

Haha alle bands die je opnoemde zijn awesome :slightly_smiling_face:, hou je ook van Indie rock? Zo ja–> The Vaccines, alternative Noah and The whale. uhm nog een paar bands die ik ook heeel vet vind: Pink Floyd, Mumford & Sons, Oasis, Foo Fighters, Guns N Roses, editors :slightly_smiling_face:, misschien vind je daar wel iets leukss :upside_down_face:

Je kunt ook op last fm kijken, er staan vaak bands bij die erop lijken als je op één van die bands zoekt.
Misschien dat je bands als Joy Division, Sonic Youth, Placebo, Radiohead en Foo Fighters wel wat vindt. Maar eigenlijk vind ik dat je zelf maar even verder moet kijken want er zijn heel veel bands binnen dit genre.

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/fans-welk-nummeralbum-raden-jullie-mij-aan-209865.0.html
En misschien is dit topic wel handig voor je, omdat er ook veel bands in staan.

als je van indie muziek houd: indierocksanta.tumblr.com

en verder:

Mumford & Sons, Sex Pistols, The Killers, The Strokes, Arctic Monkeys, Muse, Foo Fighters, The Wombats, Alt-J, Bronze Radio Return, Black rebel Motorcycle club, The Black Keys, Bloc Party, Bombay Bicycle club, The Caesars, The Dandy Warhols, Two Door Cinema CLub, The Vaccines etc

Ik was eens in het wwjneek… Daar stelde ik dezelfde vraag en dit was het resultaat:
Pearl Jam, The Death Letters, The Black Keys, Wilco, Duran Duran, The Cult, Stone Temple Pilots, Miles Davis, The Rippingtons, The Babys, Peter Gabriel, Rush, Dotsero, Daft Punk, Fleetwood Mac, Live, Liquido, Kansas, Men at Work, Mike Oldfield, Patrick Watson, Rain Tree Crow, David Sylvian, Saga, Sniff 'n the Tears, Supertramp, Talk Talk, Toto, The Verve, Yes, Bruce Hornsby, David Gray, Marc Jordan, Joe Jackson, pink floyd, joy division, the cure, portishead, fleetwood mac, nat king cole, otis redding, talking heads, the clash, bob dylan, david bowie, guns 'n roses, jimi hendrix, rem, the scorpions, The Yellowjackets, The Wombats, Stealers Wheel, Radical Face, The Prodigy, Moby, Melody Gardot, Linkin Park, The Killers, Groove Armada, Green Day, Death Cab For Cutie, Damien Rice, Counting Crows, Chick Corea, Bon Iver, Brad Mehldau, Aqualung, Journey, Al Jarreau, Japan, Steps Ahead, Dave Weckl, Richard Bona, Mike Stern, Pat Metheny, Al di Meola, Black Sabbath, David Sanborne, Seal, Bryan Savage, John Mayer, The Smiths, Frank Sinatra, The White Stripes, The Moody Blues, The Eagles, Simon and Garfunkel, Ozzy Osbourne, Aerosmith, Newton Faulkner, Mumford & Sons, Van Morrison, Oasis, Sting, Norah Jones, Nina Simone.

Wombats, Local Natives, Arctic Monkeys, Best Coast, The Maccabees, The Cinematic Orchestra, Franz Ferdinand is wat ik een beetje heb qua bandjes

A flock of seagulls

papa roachhh

The Killers, Muse, Stereophonics, Mumford & Sons, Keane, Big Talk (zijproject van de drummer van The Killers, heel erg leuk), Oasis, Pulp, Joy Division, Noel Gallagher’s High Flying Birds, Beady Eye, Jake Bugg, Spector, Florence + The Machine, Mt. Desolation, White Lies, Two Door Cinema Club, Kaiser Chiefs…

veel is al opgenoemd, maar dit is dus waar ik veel naar luister.

Heel erg bedankt. ^^

yaaay, eindelijk iemand die goede muziek luisterd!!!
alterbridge, bullet for my valentine, avenged sevenfold, breaking benjamin, chris daughtry, (oude) di-rect, escape the fate, eyes set to kill, falling in reverse, the pretty reckless, rise against, silverstein, skillet.
hoop dat je het leuk vindt :3

Young Guns, Deaf Havana, Canterbury, Don Broco, Twin Atlantic, You Me At Six, Enter Shikari en Kids In Glass Houses.

(ik heb overal ook maar even een linkje bij gedaan lol)

https://www.facebook.com/pages/PAGE-DOWN/195757453779724?fref=ts
kijk eens op hun facebookpagina, ze zijn echt goed, + ze hebben net kunstbende gewonnen :slightly_smiling_face: