Heeft iemand leuke ideeen voor een eigen website?

Ik wil graag mijn eigen website of webshop beginnen, om mijn vrije tijd op te vullen.
Ik heb echt geen idee wat, dus misschien heeft een van jullie een leuk idee.
Het liefst iets zelf maken, iets unieks.
Het lijkt me best leuk om natuurlijke zeep, verzorgingsproducten of iets dergelijks te maken.
Ik weet dat dít nu niet creatief is, maar het is maar een brainstormsessie.
Ik weet dat er misschien topics zijn, maar die zijn oud en er staat niks in wat ik kan gebruiken.
Alvast bedankt!

van die 3D kaarten. en je kan ze dan per paar verkopen. voor sinterklaas of kerst enzo!

Zoiets

http://i39.tinypic.com/t4ztc0.jpg

Bedankt voor de tip, ik heb wel eens geprobeerd om een 3d kaar te maken. Maar ik heb er totaal geen geduld voor, ahah.

tja, maar das met veel creatieve dingen zo. je moet er wat voor over hebben

Ja, weet ik, maar ik heb echt helemaal niks met kaartjes maken.
Het ligt me gewoon niet…

misschien kun je zelf sieraden maken met fimo-klei, of anders gewoon met kraaltjes.
of amigurumi (zo toch?) poppetjes gaan maken

Je kunt ook haken. van die schattige poppetjes ofso en dan sleutelhangers van maken. Of je maakt zelf iets van stof en daar maak je een sleutelhanger van. Of kussens. Of je koopt goedkope dingen in bij de Action-Wibra-Primark. En verkoopt dat dan weer voor een paar euro meer!?

xxx♥ Veel succes!

Ik snap het niet. Je wilt een webshop, maar weet niet waarvoor? Ga eerst zelf opzoek naar iets wat jij leuk vind, en dan ga je verder kijken.

Ik zou eerst bedenken wat je uberhaupt wil verkopen. Als je alleen maar een webshop wilt om je tijd te vullen zul je er waarschijnlijk niet veel mee verdienen/leuk vinden. je kan ook op de markt gaan staan of op marktplaats spullen verkopen.

zelfgemaakte sieraden, zoals armbanden, oorbellen, kettingen etc…
is denk ik wel leuk om te doen

Ik wil ook echt al een hele tijd een webshop beginnen voor mijn fimo spulletjes, heb er alleen niet echt tijd voor gehad nog:s
Maar je kunt gewoon een blog maken over dingen die je bezighouden?

Een webshop maak je niet zomaar… daar gaat tijd en geld inzitten.
Een website kun je over vanalles maken, als je een host zoekt raad ik je one.com aan, dat is de meest goedkope en gebruiksvriendelijke.

Dingen die me bezighouden zijn vaak privé of er zit een heel verhaal achter, haha.
Fimo lijkt me ook best leuk om te doen, maar ik weet niet waar ik de spullen moet halen en hoe het precies moet.
Zou jij mij misschien kunnen helpen? ;$

Bij een hobbywinkel, en het moet in de oven zodat het hard wordt. Staat op het pakje hoelang.
Tadaa x’)

Haha, dankjee<3
Ik heb geen echte over thuis, maar een magnetron/oven in een, werkt dat ook? :blush:

Misschien wel, kan je de temperatuur instellen?
Als je andere vragen hebt zeg 't maar;)

Ja dat kan ja, maar misschien doet hij iets anders dan een oven ofzo, ahaha.

hmm, je kan het proberen, maar ja als 't niet kan is de fimo die je gekocht hebt overbodig…

Ja klopt, maar hoeveel fimo zou ik dan moeten kopen?

ik zou dan om te beginnen één pakje proberen, bijvoorbeeld blauw (of een andere kleur die je mooi vindt), daar kan je dan een octopusje van maken (zoals ook wel eens hier op de site een tutorial van gegeven is) of een vormpje gewoon om te proberen;)