Heeft iemand hier goSupermodel?

Zo ja, hoe heet je? :grinning:

Heb je je speciaal voor deze vraag aangemeld? :'3

Ja, maar ik zit er nooit meer op. Ik heet: Jenx3

nee.

Toen ik 9 was had ik dat. Weet niet meer hoe ik heet. Waarschijnlijk iets van VeertjuH :’]

hahaha.
nee. ik was in groep 7/8 verslaafd en toen had ik de ‘grootste garderobe’ ofzo en ik was heul populair :'D

Ik ook bijna nooit meer. Maar ik had/heb er best goede vriendinnen op gehad.

oeff. dat was echt een verschrikkelijke tijd
ik was zó verslaafd
echt ik zat er per dag wel minstens 4 uur op
en ik heb echt heel veel verschillende accounts gehad
deze heb ik nog onthouden

McCool (omg.)
AsterJonas (ik was zo fan van de Jonas Brothers, echt erg)
AMOURx (ofzo… emh tjaa.)

Ja, dit zal wel weer zo’n één-topic-account worden.

Ik heb die site echt maar een paar weken geleden voor het eerst gezien! M’n zusje van 10 zit daarop volgens mij.

Ja :x
Ahahahha, ik wil echt stoppen maar dan slaat de verveling toe en ga ik toch weer gSm’en xd
Ik heet Unreachable. daar.

Uhm, 5 jaar geleden ja. Maar ik weet de naam van mijn account niet eens meer :stuck_out_tongue:

nooit gedaan

Haha ok dan. Ik had zo’n ding aangemaakt omdat ik gratis goMoney kaartjes had, wat in een tijdschrift zat. Dus ik dacht, waarom niet. Na een weekje gespeeld te hebben vond ik het niks meer aan xD.

'k Was echt zó verslaafd. Ik had heel veel geld weet ik nog wel xD
En ik heet Jaylee daar (volgens mij).

Weten jullie trouwens dat er ook zo’n gsm feest ofzo was? haha, als dat er 3 jaar geleden was geweest was ik er zeker heen gegaan :’)

Ik zat er sinds 2007 op, ik was mod en alles, wel grappig was het toen, maar nu vind ik het niets meer aan :stuck_out_tongue:

Ja ik heb wel een account
Ik was vroeger er een beetje verslaafd aan, en kocht ook steeds
weer gomoney x’D
Nu zit ik er nog af en toe op, ik heet : misf55

Ik had een account om iemand te stalken die een vriendin van mij zwart maakte. x]

Dit spel (of wat het ook is) ken ik niet. Wel heb ik vroeger powerbabe gespeelt. Daarna is dat spel van het net gehaald. Je maakte wel eens een vergissing door naar powerbabes te zoeken, tja dan kwam je heel ergens anders terecht :zipper_mouth_face:

Heb het ooit in een ver verleden 2 dagen gespeelt.