Heeft iemand een idee???

[b]Hallo allemaal!

Volgende week komt mijn oom terug uit australië! 50 jaar geleden is hij vanuit Nederland geëmigreerd naar australië en nu komt hij weer in nederland wonen!
Wij willen voor hem een spandoek maken, zodat hij op schiphol een leuk ontvangst heeft! [/b]

Heeft iemand een leuk idee voor de tekst op het spandoek??

alvast bedankt (=

Welkom terug in nederland? xd

Ik heb ook een oom in australië, die is daar heen verhuisd, maar hij blijft (voor zover ik weet ) daar wonen, en hij praat gronings/nederlands en engels (wat je engels kan noemen) door elkaar heen. :’]

Ja.

Welkom thuis ofzo.

Ik weet niet zou niet al te moeilijk doen. Maak anders gewoon een kort gedichtje

haha! mijn oom kan na 50 jaar nog wel heel goed nederlands, vind ik best knap!

we willen zeg maar wel iets speciaals erop zetten, niet alleen welkom terug, dat ben ik erbij vergeten te zeggen :stuck_out_tongue:

maar in ieder geval bedankt (=

pff geen idee, ik ken jou oom namelijk niet.

nou, wij kennen hem natuurlijk ook niet zo goed, ik heb een paar dingetjes waar we misschien iets mee kunnen;

hij is hier in mei langs geweest, en toen dachten we allemaal dat het de laatste keer zou zijn dat we elkaar zagen, dus het afscheid viel wel zwaar. Maar nu blijkt dus dat hij hier nog een paar jaar komt wonen.

en wat ik altijd wel grappig vind, zijn bijnaam is poey (vraag me niet hoe ze daarbij komen xD) en hij zet altijd onderaan het mailtje “doei van poey” dat vind hij erg leuk (=

verder is mijn oma hem op komen zoeken en komen ze samen terug (hij is 78)

en verder weet ik het ook niet :stuck_out_tongue:

Toen ik van Brazilië naar Nederland kwam,hebben de familie van mijn stiefvader op een spandoek : welkom thuis! in het Portugees geschreven,vond ik wel leuk.
Misschien kunnen jullie dan ook zoiets doen,maar dan in het Australisch.

welkom terug ouwe.

OVER HERE!

Don’t worry about the world coming to an end today, it’s already tomorrow in Australia.
Iets met dat het de down under heet
dat ie nu 2 x winter heeft.
ehh…
sorry slechte ideeën, ik weet wel dat ik heel jaloers ben op je oom!
welcome home? :stuck_out_tongue:

Geen ‘doei poey’ meer voorlopig? xD

:grinning_face_with_smiling_eyes:

hahahahaa ik ging helemaal stuk toen ik dit las :stuck_out_tongue:

Ik zou geen gedichtje doen, dat is nogal lang xd.
Ik zou Welkom thuis ofzo doen ;d.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Welcome back @ your second home.

ofzoiets