heeft iemand een goede fantasie?

ik geef dit jaar een feest met een vriendin samen, omdat we 16 worden, maar we willen graag een thema feest!
heeft iemand ideeen?

Proud to be Fout. Al is dat misschien een beetje cliché.

summer/hawaï/beauty and the nerd/black and white/kinky pinky/verkleedfeestje.
zoooveeel

een gala dresscode…
of black & white, dat iedereen iets wits/zwarts aanheeft en jullie in kleur?
en cocktail party, met allemaal (non)alcoholische cocktails?

Of hebben jullie bepaalde hobbies/intesses/films die jullie egt leuk vinden waar je een thema bij kunt verzinnen…

edit: Het helpt misschien als je even in het kort iets verteld over jullie… Wat jullie leuk vinden, jullie interesses zijn enzo…

nouja we vinden wel veel leuk haha,
alleen het is best moeilijk om iets te hebben wat simpel is als kleding zegmaar, en ook nog met versieren van het zaaltje zegmaar!

Fuck You, I’m Famous.

cyber party hahaha

Arabisch
Cowboys en Indianen
Hollywood (Celebs of films)
Of een kleur… White party, Pink Party… wat je leuk vind
Seizoenen
Horror
Moulin Rouge thema
Futuristisch ala lady gaga
Of gewoon thema carnaval
Gala

Noem maar op!

de leukste vind ik denk ik
beauty and the nerd
moulin rouge
cyber
maareh, ja hoe maak je het zaaltje dan een
beetje naar thema? Ö

nou gewoon, bij moulin rouge kijken naar zwarte en rode versieringen, misschien uit hardboard een windmolen maken ofzo…
rode lichtslang langs het plafond.

Cyber: groen/zilver/paars (moet ik bij cyber aan denken) en veel technische dingetjes enzo…

Beauty and the nerd: van dat zwart-wit gestreepte tape over de helft, roze aan de ene kant aan de andere kant zwart (chalkboard) met wit en sommetje uit karton maken en op witte ondergrond plakken of cijfertjes aan touwtjes maken en uit het plafond laten hangen.
roze kant allemaal make up dingetjes daaruit laten hangen en pluche en make up enzo…
(geen idee dit is een beetje wat ik voor me zie bij die thema’s)

wow je hebt best wel goede ideeen :grinning:
vooral dat beauty and the nerd met dat tape voor de ene kant beauty en de andere kant nerd!

:see_no_evil:

barbie? :slightly_smiling_face:

bij de zoekfunctie staan topics met genoeg thema’s erin :slightly_smiling_face: