heeft iemand een (eiwitrijk) voedingsschema?

Hey meiden!
Ik ben sinds kort proberen af te vallen, niet per sé om mijn gewicht (al heb ik wel overgewicht),
maar meer omdat ik gewoon veel ‘groter’ ben geworden. Ik heb geen mooi figuur meer :frowning_face:
Ik begon het pas te beseffen sinds ik opmerkingen kreeg over mijn hoofd die er opeens ‘dikker’ uitzag.
Maar goed, ik ga weer fitnessen (na een stop van 1 maand) en ik weet dat ik niet genoeg eiwitten binnen krijg met hoe ik nu eet. Ook ben ik bang dat ik te weinig andere voedingsstoffen binnen krijg die noodzakelijk zijn als je gaat fitnessen. Ik heb urenlang tips gezocht op internet naar hoe je een goed voedingsschema op moet stellen maar ik kom maar niet verder…
Heeft iemand van jullie een goed voedingsschema voor iemand die de komende weken keihard gaat fitnessen?:slightly_smiling_face: Het zou me enorm veel helpen want ik kom er in mijn eentje niet uit.

Xxx lovecupcakes

niemand heeft echt een voedingsschema voor je, want ieder lichaam is anders.
Ik eet een eiwitrijk voedingsschema, maar ik heb misschien wel minder kcal nodig of juist meer. het is maar wt je onderhoud is en wat je doel is.

ik zou je aanrichtlijnen houden, je onderhoud berekenen en dan even kijken wat je nodig hebt
eiwitrijkvoedsel bijvoorbeeld; magere kwark, kip, peulvruchten, noten

Misschien kun je de eetmeter van het voedingscentrum gebruiken om te kijken wat je nu eet? Dan krijg je ook tips voor wat je meer of minder zou moeten eten.