Heeft iemand deze opdracht? - Frans

Oke, dit klinkt heel hopeloos ik weet het.

Ik zou in de vakantie voor Frans een brief inleveren. Of nouja, twee, maar één heb ik al af. Nu is het dus de laatste dag en ik van bijna om, zo moe ben ik… Maar ik moet het vandaag af hebben, anders krijg ik echt gedonder op school…

De opdracht staat in een opdrachtenboek, dus ik dacht, misschien is er heel toevallig iemand die deze opdracht ook heeft gedaan. Of iemand die hem heel lief voor mij wil maken (A)…

Het boek is D’accord 5/6 vwo. En de opdracht staat bij unité 2 opdracht 38 en dan het tweede deel… Als iemand zich heel erg verveeld en hem wil maken, wil ik best de opdracht even overschrijven. Maar ik val echt bijna om van de slaap…

Ik denk niet dat iemand het huiswerk voor je gaat maken.

Opzich is het niet heel lang hoor. Het hoeft maar 90/100 woorden te zijn. Maar ik val echt om van de slaap…

Ik vraag toch ook niet persée of iemand die gaat maken, meer of iemand die toevallig heeft ofzo…

• Had je het eerder moeten doen.
  • Het zijn maar 90/100 woorden, dus kan je ook zelf nog even snel doen.
  • Ik ben ook wel eens moe, maar moet ook wel eens dingen doen.

je had twee weken dat te maken meid.

JEMIG DE PEMIG IK DOE HET AL HOOR! Ik weet dat ik twee weken had, maar ik had een best wel drukke kerstvakantie en ja, ik heb het verkeerd gepland. Maar er waren ook dingen tussen gekomen die ik echt niet kon verplaatsen…

tja, daar kunnen wij helaas niets aan doen.
dus boos op ons worden is nogal onterecht.
en hier een topic plaatsen met ;hee mensen ik ben moe, maak jullie mn hw ff?
dan moet je toch nog opblijven om te wachten tot het tevoorschijn komt, wat niet zal gebeuren, en kun je tijd ook wel gebruiken om die brief te maken.
drink koffie of cola, energy drank of je vraagt een klasgenoot?

In de tijd dat je dit topic aanmaakte en je druk maakte over dat je het niet af hebt en mopperde op ons, had je al aan de brief kunnen beginnen en was je al een heel eind geweest nu.

^dat dus :expressionless:

Jammer dat iedereen altijd zo boos wordt meteen,
ik zeg: Niet geschoten, altijd mis. Je kon het proberen.

Wat je kunt doen: ondertussen beginnen aan de opdracht en na 15min. even weer hier kijken voor reacties;)

misschien heb je het nog af voor je 't weet;)

heel veel succes

Oh beetje laat van mij :stuck_out_tongue:

Jij bent ook slim, in de slow heb je iemand die voor de lol Frans boeken leest en dan zeg je niks :stuck_out_tongue:

Naja, ik zal eens kijken of ik t online kan vinden :stuck_out_tongue:

Niks te vinden :stuck_out_tongue:

Naja, note mij anders maar gewoon een keer ofzo als je een keer hulp nodig zou hebben :stuck_out_tongue: En anders benik wel in de slow :stuck_out_tongue:

Heb het nou al af :stuck_out_tongue:

T bleek uiteindelijk echt heul makkelijk te zijn x]

Maar toch.

Dôh ><.
Ik krabbel dan soms maar echt wat neer om maar iets te hebben. Alleen weten die krengen voor duits en frans dan meteen hoe laat het is x’]
Maar ik heb lekker nooit meer Frans huiswerk :stuck_out_tongue: Mijn opdrachten hebben geen datum, ik heb alleen toetsen :stuck_out_tongue:

Maar moet jij niet naar school?

Wow, wat een haat en nijd weer. De TS vraagt het gewoon hoor, als je niet bereid bent het te doen voor haar, prima, maar misschien is een ander dat wel? Ze kan het allicht proberen.