heeft hij spijt?

Lieve allemaal,

iets meer dan 1 maand geleden heeft mijn vriendje het uitgemaakt na 20 maanden, omdat hij meer tijd wou voor zichzelf en zijn (nieuwe) vrienden. Na veel ruzies met mij zagen zijn nieuwe vrienden ook in dat het niet helemaal klopte. Ze kwamen naar mij toe, de meisjes dan. Ik weet dat het niet goed is dat ik nu met hun omga maar ik vind dat hij de pijn wel even mag voelen die ik had. 2 dagen geleden whatsappte hij mij opeens of ik nou boos of verdrietig was. Ik zei dat ik vooral verdrietig ben maar ook boos door alles wat hij me had beloofd. Daarna zei hij dit : Dus jij denkt dat als we weer wat krijgen ( wat ik niet zomaar van plan ben) ik jou huis nog in mag. Ik zei dat dit sowieso zou mogen, en daarop zei hij oke.
M’n vriendinnen denken dat hij spijt heeft & dit zn eerste poging is. Vanavond gaat hij naar een feest, hij loopt te verkondigen dat ie voor de meisjes gaat. ( vooral tegen zn vrienden en mij ). m’n vriendinnen & ik denken dat dit is om me jaloers te maken& mn reactie te willen zien. Wat denken jullie? Het is misschien raar maar ik wil hem terug!

Klinkt niet in mijn oren dat hij spijt heeft

Vraag hem gewoon waar je staat

inderdaad… denk dat de TS moet opletten dat ze niet alleen de dingen ziet die ze wíl zien maar even reeel moet kijken naar de situatie en naar wat hij zegt, niet overal zit een bijbedoeling achter…