heeft hij nooit van me gehouden?

ik wou eigenlijk geen nieuw topic maken maar ik kon niet echt wat vinden wat hier op lijkt,
het is namelijk zo dat mijn ex een nieuwe vriendin heeft, en hij mij geblokeerd heeft.

maar ik zit er dus mee dat toen hij met mij was hij steeds met andere meisjes whatsappte en zelfs een keer met iemand seks heeft gehad toen hij met mij bezig was.
nu ligt het ook aan mij dat het overwas doordat ik steeds twijfelde en niet wist of ik nog met hem verder wilde. hier heb ik heel erg spijt van want k mis hem nu echt heel erg.

maar het zit dus zo: het is even uitgeweest tussen hem en zijn nieuwe vriendin en toen kwam hij gelijk naar mij zeggen dat hij met haar ging om mij te vergeten en dat ik hem gelukkiger maakte… maar toen hij de keuze had tussen haar en mij koos hij voor haar…

en wat ik niet snap is dat hij nu helemaal niet met andere meisjes whatsappt( dit weet ik niet zeker maar wel bijna zeker) vaak naar haar tweet terwijl hij dit nooit naar mij deed.
niks met andere meisjes doet en zo’n dingen…

ik zit hier best mee niet dat ik wil dat hij zijn nieuwe vriendin ook zo behandeld maar ik vraag me nu dus af ; heeft hij nooit echt van me gehouden ? omdat hij mij wel zo kon behandelen en me laten vallen en bij haar niet… terwijl het leek of hij echt heel erg zn best deed voor me

wat denken jullie…

first of all; begint je naam met een L? Dit komt me zo bekend voor…

Ik denk dat hij wel van je heeft gehouden hoor, het kan ook komen omdat zij hem bijvoorbeeld heel veel berichtjes op twitter stuurt en hij het als zijn plicht voelt om dat ook te doen.

Niet alle relaties zijn hetzelfde, trek je er niet zo veel van aan. Hij is niet voor niets je ex.

Misschien is het beste wel om hem gewoon van alles te verwijderen, anders dan ga je jezelf pijn doen en dan wordt het een obsessie voor je om hem te controleren. Kies voor jezelf en niet om alles te weten van zijn nieuwe relatie.

haha nee niet met een L

ik weet alleen niet of ik op hem moet wachten tothet misschien overgaat ( hij heeft nooit erg lange relaties) en kijken hoe het dan gaat of dat dit niet zo slim is om te doen

Nouja, je twijfelde niet voor niets of je nog wel een relatie met hem wilde.

• Hoe lang heb je iets met hem gehad?
  • Hoe oud ben je?
  • Denk je dat je niet beter verdient?

ik ben 17 en ben ongeveer een jaar met hem bezig geweest ( met periodes er tussen dat het over was) en heb ongeveer een week een relatie met hem gehad maar het ging gelijk weer uit omdat hij had gelogen.
&& ik hoor wel van alle kanten dat ik beter verdien maar ik hou gewoon echt heel veel van hem…

Het is toch al uit? Hij heeft een vriendin, vergeet hem gewoon. Dat is het beste lijkt me.

Laat het gaan. Hij heeft gelogen en is vreemd gegaan.
Het is moeilijk maar doe je ogen open, je bent 17 je heb nog zoveel mensen om te ontmoeten. Bind je niet aan 1 iemand ondanks dat je weet dat het je ongelukkig maakt.

Durf te leven en probeer vandaag nog aan dit toxische iets te ontsnappen, ik weet er alles van.

Laat het gewoon gaan. Verliefdheid slijt wel. geef jezelf de tijd

Move on. Hij heeft een nieuwe vriendin, je kan er voor de rest niet zoveel tegen doen.

Hoe moeilijk het ook is, je moet doorgaan. Ik herken je situatie en het is zó enorm moeilijk. Ergens blijf je hopen dat ie terug komt als het uitgaat. Hij zet je als het ware op de reserve bank en dat moet je niet willen. If it’s meant to be it will happen. Maar focus eerst op jezelf.