Heeft hij nog interesse in je?

Hoi meiden,
Ik zou graag willen weten wat jullie hiervan vinden en wellicht wijze raad hebben.
Stel je vindt iemand heel erg leuk en dat is/was wederzijds ook zo. Maar… momenteel is hij met iemand aan het daten. Hij beweert dat het geen toekomst heeft met de persoon met wie hij date (waarom weet ik niet) en dat het geen serieuze relatie is. Daarentegen weten jullie ook dat in een niet-serieuze relatie dingen gebeuren die je liever niet wil weten als je iemand leuk vindt. Zover ik heb begrepen is ‘dat’ niet gebeurd, maar dat zou hij ook niet zeggen denk ik. Ook heeft hij aangegeven dat hij wel gevoelens voor haar heeft, maar dat het wederom geen toekomst heeft (snappen jullie dat?). Ik heb van hem begrepen dat diegene met wie hij date ook geen interesse heeft in een relatie. Of dat zeker is weet ik niet. Binnenkort spreken wij af en ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen. Om eerlijk te zijn, vind ik hem nog steeds heel erg leuk en dat weet hij, maar het is niet leuk om hiermee geconfronteerd te worden. Moet ik hem laten of de waarheid vertellen wat ik voel? :bored:

Ik vind het wel een beetje raar hoor… hij en zij willen geen relatie maar toch daten ze? Alleen om de ‘dingen’ ? … Apart
Hij weet dat jij hem leuk vindt en andersom is dat ook zo… misschien is hij niet toe aan een serieuze relatie? Ik zou hem wel jouw gevoelens vertellen. Jij zit nu met een rotgevoel terwijl hij daar weinig tot niets van meekrijgt, maar hij is wel de oorzaak!

Hopelijk kan je hier iets mee, goodluck! :couplekiss_man_woman:

Ja dat klopt, het is apart. Ik weet ook niet wat ik daarvan moet denken of wel. Volgens hem zijn beiden aan het date met zo’n instelling. Of ik dat moet geloven?? Maar goed, bedankt voor je antwoord!

Ik vraag me toch af waarom hij interesse heeft in een ander, als hij jou écht leuk vind hoort hij toch alleen die dingen met jou te willen doen? of denk ik nu te ouderwets. Ik vind zeker wel dat hij mag weten dat dit je kwetst. Als je echt iets met hem wil zou ik hem voor de keus zetten: of hij gaat volledig voor jou, fysiek en mentaal… of hij blijft bij die date van hem. Ik snap dat het moeilijk is omdat je bang ben om hem kwijt te raken. Maar ik spreek uit ervaring: Als hij haar niet wil opgeven voor jou verdien je veel beter. Misschien doet het een langere tijd pijn, misschien ben je er over een week overheen ik weet niet hoe je je voelt. Maar geloof me als hij voor jullie allebei wil gaan ben je beter af zonder hem. :sob::muscle:

Thanks Anne! Daar zit ook wat in. Wat kan het toch lastig zijn haha.