Heeft hij mij uitgevraagd?

Sinds vorige maand zit er een nieuwe jongen bij ons dansgroepje. Ik was eerst degene die initiatief toonde door hem te betrekken in ons groepje, en ook samen staan als wij bv pauzes hebben. Na het dansen liepen wij naar buiten en zei hij tegen mij dat hij z’n fiets ging pakken en dat wij daarna samen konden lopen naar het station. Zo gezegd, zo gedaan. Ook twee weken geleden liepen wij samen naar het station - Het begon eerst met het kleur van zijn nieuwe kamer en dat hij moest verven. Daarna gaf ik hem advies om de muur in een bepaalde kleur te schilderen en daarna vroeg hij of wij misschien samen verf kunnen kopen en ik zei “ja, leuk”! Toen vroeg hij aan mij of ik het leuk vind om samen iets te doen. Ik schrok ervan en zei toen dat wij nu moeten focussen op ons dansoptreden en dat het in juni (wanneer het afgelopen is) weer kan. Maar ik vind het eigenlijk ook heel leuk, alleen weet ik niet of het nou vriendschappelijk bedoeld was of niet. Verder hebben wij 0 app contact met elkaar… Ookal hebben wij elkaars nummer, is dat vreemd? En vind hij mij leuk? Moet ik nu een move maken?

Ik zou gewoon wat leuks met hem doen, of hij je nou mee uitgevraagd heeft of het vriendschappelijk bedoelt is, daarna verder kijken

1 like