Heeft hij mij door?

Ik ken een jongen van de Aldi een tijdje geleden hem toegevoegd op Facebook
Met succes! hij heeft me geaccepteerd 2 maanden terug
Hij was ongeveer 8 weken niet bij de Aldi! en hij was er vorige week weer
en 3 weken geleden maar ik dacht voordat ik hem mis even vragen of hij zaterdag werkt
Dus het ging zo
Ik : Ga je zaterdag werken , of niet?
Hij : Ja moet zaterdag werken. Wat dan?
Ik : Ik was nieuwsgierig!!
Hij : Haha vandaar :stuck_out_tongue:

Zou hij het door hebben dat ik hem leuk vind ik dacht door de haha en de :stuck_out_tongue: van dat hij me door had namelijk ?

Denk even aan je interpunctie. :slightly_smiling_face:

OT: Je kunt ook achter alles iets zoeken he, die :stuck_out_tongue: gebruiken toch zoveel mensen in een gesprek?
Als je hem wil laten merken dat je hem leuk vindt zou je op z’n minst ‘hallo’ kunnen zeggen als je hem echt tegenkomt of dan een gesprek met hem aanknopen? Misschien vaker praten op facebook ook.

Euhm
deel dezelfde mening als degene boven me…

toch wat meer een gesprek aangaan

You go girl

Of hij echt vermoedens heeft weet ik niet maar dat haal ik sowieso niet uit “haha vandaar :stuck_out_tongue: .”

Uit een “haha vandaar” kan ik niet halen of hij het door heeft, dat je hem leuk vindt. Als je wil weten hoe hij zich over jouw voelt dan zul je toch een echt gesprek met hem moeten voeren.

Succes!

Begin een leuk gesprekje op Facebook via chat ofzo :stuck_out_tongue: Het is toch niet erg als hij dat weet.

Hij heeft een vriendin dus kan beter niks doen…

Dat lijkt me dan niet handig nee.

Ik vind het zielig ander maar alles kan kapot… ook al doe ik niks… ;p

Ik heb je door hoor

Beste Laura,

Het is slechts een onschuldig gesprekje en het kan zo zijn dat hij je helemaal niet door heeft. De vraag voor jou is natuurlijk: zou jij willen dat hij het door heeft? Geloof mij, jongens zijn af en toe moeilijk te volgen en soms krijg je ook geen hoogte van ze. Als hij een vriendin heeft, dan kun jij je misschien afvragen of je deze boy laat schieten… Als je hem echt mega leuk vindt, dan moet je er voor gaan! Tenzij je zijn vriendin toevallig ook kent. Daar komen namelijk veel problemen door.

Je kan vragen of hij een keertje wilt afspreken en kijken hoe hij hier op reageert! :slightly_smiling_face:

Liefs,

Vivian

Sowieso heeft hij je door. Waarom zou je anders vragen of hij moet werken. Dat boeit toch normaal gesproken niemand.

Ik denk niet dat hij er iets achter zoekt

Dankje voor je bericht! ik heb zo me redenen waarom ik het beter niet kan doen haha dus ik ga eerst afwachten denk ik. mar bedankt!

FIJN! KOMT ME PA MET EEN REUZE PLAN OP VRIJDAG AVOND NAAR DE ALDI JEETJE!!!

WAT ROT VOOR JE

Sorry, ik ben teleurgesteld.

Als je hem echt leuk vindt moet je er voor gaan? Tenzij je z’n vriendin kent?? Wtf…

Wat is er gebeurd met respect opbrengen voor het feit dat iemand een relatie heeft…