Ik ken een jongen van de Aldi een tijdje geleden hem toegevoegd op Facebook
Met succes! hij heeft me geaccepteerd 2 maanden terug
Hij was ongeveer 8 weken niet bij de Aldi! en hij was er vorige week weer
en 3 weken geleden maar ik dacht voordat ik hem mis even vragen of hij zaterdag werkt
Dus het ging zo
Ik : Ga je zaterdag werken , of niet?
Hij : Ja moet zaterdag werken. Wat dan?
Ik : Ik was nieuwsgierig!!
Hij : Haha vandaar
Zou hij het door hebben dat ik hem leuk vind ik dacht door de haha en de van dat hij me door had namelijk ?
OT: Je kunt ook achter alles iets zoeken he, die gebruiken toch zoveel mensen in een gesprek?
Als je hem wil laten merken dat je hem leuk vindt zou je op zān minst āhalloā kunnen zeggen als je hem echt tegenkomt of dan een gesprek met hem aanknopen? Misschien vaker praten op facebook ook.
Uit een āhaha vandaarā kan ik niet halen of hij het door heeft, dat je hem leuk vindt. Als je wil weten hoe hij zich over jouw voelt dan zul je toch een echt gesprek met hem moeten voeren.
Het is slechts een onschuldig gesprekje en het kan zo zijn dat hij je helemaal niet door heeft. De vraag voor jou is natuurlijk: zou jij willen dat hij het door heeft? Geloof mij, jongens zijn af en toe moeilijk te volgen en soms krijg je ook geen hoogte van ze. Als hij een vriendin heeft, dan kun jij je misschien afvragen of je deze boy laat schieten⦠Als je hem echt mega leuk vindt, dan moet je er voor gaan! Tenzij je zijn vriendin toevallig ook kent. Daar komen namelijk veel problemen door.
Je kan vragen of hij een keertje wilt afspreken en kijken hoe hij hier op reageert!