Heeft hij me gebruikt?

Hee!

Ik wil allereerst zeggen dat ik niet nieuw ben, maar teveel mensen in RL kennen me op mijn echte account. Ik wil dit verhaal niet met hen delen, dus hierbij een ander account.

Ik date ondertussen al een tijdje met een jongen, ik vond het allemaal echt super goed gaan (ondanks dat hij een uur van me af woont). Ik zie hem één keer per week gemiddeld, soms meer, soms minder. De klik was er, in mijn ogen. En hij zei vaak dat hij het ‘erg gezellig’ vond.

Na een aantal keren over en weer blijven slapen, hebben we vorige week seks gehad. Dit was voor mij de eerste keer, hij is ervaren. Nadat ik thuis was aangekomen heb ik nog wel een berichtje gekregen van hem om te vragen of ik goed was thuisgekomen etc.

Maar nu heb ik het gevoel alsof ik onze gesprekken zélf moet beginnen en ‘ineens’ antwoordt hij dan niet meer… Ook zou hij morgen langskomen, maar nu betwijfelt hij of hij wel komt. Omdat hij plotsklaps geen geld en tijd meer heeft. Een buskaartje kost 3/4 (?) euro en het is toch niet omdat hij vroeg moet beginnen de volgende dag dat hij niet kan langskomen/blijven slapen? Dat heb ik ook al gedaan.

Al bij al heb ik het idee dat zijn interesse sterk verminderd is nadat we seks hebben gehad, zelfs al sprak hij erna (wel in RL) nog over een volgende afspraakje(s).
Wat moet ik nu doen? Wat denken jullie? Overdrijf ik? Ik voel me echt ongelukkig nu, dus als het allemaal wat warrig is dan ligt het daar aan. En als jullie meer details willen weten, vraag maar! Ik vind het wat moeilijk om in te schatten hoeveel details jullie nodig hebben om een oordeel te vormen.

Dat lijkt er wel op, ja. Vertel hem dat dit je dwars zit.

Ik denk dat het zo zit, ik heb toevallig een gesprek over dit onderwerp gehad met veel vriendinnen, en ook mannen die het zeggen… Als een man vantevoren als iets in gedachten had, wilde bereiken, en na het bereikt te hebben niet meer zou ‘terug bellen’, dan maakt het niet uit wat er gebeurt is en dat je seks hebt gehad… En zou hij vantevoren je echt al leuk hebben gevonden, en niet alleen op seks uit zijn geweest en je weer willen ‘bellen’ (bijv), dan maakt het ook niet uit of je wel of niet seks hebt gehad… Vaak hebben ze van te voren al een idee welke kant ze er mee op willen… En dat kan soms heel oneerlijk zijn, want als het alleen seks is dat ze willen krijgen, zullen ze er veel gekke dingen voor doen om het ook te krijgen…

Misschien maak je je zorgen om niks, misschien vind hij wel dat het iets te snel is gegaan en wacht hij nu eventjes en is over een week weer alles goed. Probeer nu niet hem te pushen of veel berichten te sturen. Geef het eventjes wat rust, en komt hij niet meer jouw kant op, dan kun je het beter laten gaan, hoe oneerlijk en gemeen het ook is… Maar voor het zelfde idee maar jij jezelf helemaal ongerust en is er niks aan de hand…

het klinkt als of hij jou gebruikt,heey meid dat pik je toch niet zo iets
laat je niet gebruiken omdat hij nu geen tijd meer voor je heeft.

het klopt gewoon voor geen kant,ik hoop dat verstandig bent en goed over nadenkt hij is niet goed bezig ik hoop dat je goeie keus maakt ik zou duidelijk er mee stoppen.

Ik vind het zo moeilijk… Hij is zo ontzettend lief en hij refereerde vaak naar de ‘toekomst’ (in de zomer kunnen we dat en dat doen, als we dat nog willen doen moeten we snel zijn). Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat je mensen op zo’n manier manipuleert. :c

Upje :frowning_face:

Ik zou het hem niet vragen.
Jongens hebben een hekel aan onzekere meisjes, en als je zoiets vraagt geef je aan dat je bepaalde verwachtingen van hem hebt, nog iets wat jongens echt niet leuk vinden.
Act cool, doe alsof je het niet in de gaten heb en ga gewoon verder hoe jullie bezig waren. Reageert hij niet/nauwelijks? Doe dan gewoon hetzelfde.
Als hij je wilt komt hij wel naar je toe, en heeft hij na een week (ik weet niet hoevaak jullie praten) nog steeds niks gezegd, of is hij nog steeds niet langs gekomen? Dan pas confronteren.
Laat je onzekerheid niet nu al merken, dat schrikt af.

Succes! xx

Als je vraagt hoe een situatie zit en hoe hij dingen ziet, ben je niet meteen onzeker. Je hebt sowieso het recht te weten waar je aan toe bent. Ik zou er gewoon naar vragen, anders blijf je in deze onzekerheid.

Ik zou even niks/weinig zeggen en even afwachten een weekje. Als hij dan nog steeds zo doet, dan zou ik ernaar vragen.
Vind dat er nog niet heel veel aanleiding is tot zorgen.

Hoelang speelt het al tussen jullie?

Vraag er naar, misschien heeft hij het zelf niet door. Misschien heeft hij nu onbewust het gevoel van “nu heb ik haar echt dus ik hoef er ook geen moeite meer voor te doen”. Niet op een vervelende manier bedoelt hoor. Maar ik ken genoeg jongens die 1 groot gebaar doen (in dit geval dus sex met elkaar hebben) en dan vervolgens denken dat ze nu een paar weken geen moeite hoeven te doen.

Zou er nog niks achter zoeken eigenlijk. En een buskaartje voor een rit van een uur is echt wel boven de 10 euro, misschien wel meer als hij ook moet overstappen.

Nou ik vind het toch ook wel vreemd dat hij nu opeens niet meer kan komen hoor. Jongens gaan soms heel ver om hun doel te bereiken. Ik vind ook dat jij hem gewoon kan zeggen dat je het gevoel hebt dat hij je minder aandacht geeft. Heeft niks met onzekere meiden te maken als zijn aandacht voor jou verminderd is en jij vraagt waaraan dat ligt. En aan zijn reactie zie je dan wel waar de reis heen gaat!

edit: ik spreek overigens ook uit ervaring

Ik heb zelf zoiets achter de rug dat een gozer opeens geen aandacht meer gaf. En nu spreek ik hem niet meer. Ik vroeg of hij me gebruikt had hij zegt zelf van niet(ofcourse zegt die dat) maar ik voel me wel zo. Meid ik denk dat je goed op moet letten met hem volgens mij is die niet zo heel eerlijk tegen over jou spreek hem daar op aan. Voor dat dit erg uit de hand kan lopen.

ik voel me wel zo. Meid ik denk dat je goed op moet letten met hem volgens mij is die niet zo heel eerlijk tegen over jou spreek hem daar op aan. Voor dat dit erg uit de hand kan lopen

Buy FIFA 14 Coins

Gewoon niet meer uit jezelf praten dan komt hij vanzelf wel en anders niet.

Precies hetzelfde meegemaakt, de dag nadat we het gedaan hadden, moest ik het gesprek starten en de dagen daarna toen ik het zat het en vond dat hij maar is moest beginnen stuurde hij gewoon niets. Toen ik vroeg wat er aan de hand was ws ie druk op zn werk, maar dat is ie altijd,hij reageerde er zo bot op dat ik voor mezelf gekozen heb even moeilijk maar nu ben ik daar heel blij mee. Voelde me ook zeker gebruikt