Ik had hier waarschijnlijk al veel eerder een topic over moeten openen, had ik nu dit probleem niet gehad.
Er is dus een jongen (hij zit in de 5de ik in de 3de) die ik nu al redelijk lang leuk vind. hij zit bij mij op school, en nadat ik hem bij de ortho tegenkwam in december (onze beugels gingen er tegelijkertijd uit ;p) hebben we elkaar iedere keer gedag gezegd, op het kerstgala vroeg hij hoe ik heette en heb ik even met hem gedanst, maar hij had een date. Zijn toenmalige vriendin.
De tijd daarna bleven we gewoon lief naar elkaar lachen als we elkaar tegenkwamen enzo. En later in februari zorgde hij dat ik bij een grote conferentie op mijn school mocht helpen, zodat ik bij hem in de buurt kon zijn.
Dat was erg gezellig, alleen ik dacht dat hij toen nog een vriendin had, het bleek allang uit te zijn.
Ik sprak hem afgelopen maandag nadat hij mn msn had gevraagd en hij vertelde dus dat het al bijna 2 maanden uit was met die vriendin.
was een heel gezellig en leuk gesprek, ik hoopte dus dat ik nu een kans zou maken. Maar op school loopt hij nogal vaak met zijn arm om een ander meisje heen, alsof ze wat hebben. Ik vind het heel erg, omdat ik eindelijk hoop had dat ik een kans heb… Hoe kom ik erachter of hij nu verkering heeft? Het lijkt me nogal raar omdat zomaar ineens in een msn gesprek te vragen?