Heeft hij een grote?

Heyy meiden ik heb even een vraag voor jullie.
Ik heb bijna een jaar een vriend en we hebben al vele malen sex gehad. Wat ik mij afvroeg is of zijn lul groot is of dat het wel mee valt? Hij is mijn eerste dus ik weet er niet veel vanaf.
Hij heeft een lengte van 19cm en een omtrek van 14cm. Is dit groot? En zou je deze zelf ook willen of niet?

Maakt het iets uit? Als ik zeg dat hij klein is, ga je hem dan dumpen? Als ik zeg dat hij groot is, geniet je dan meer van de seks?

Het maakt totaal niet uit of zijn lul groot is of niet. Het maakt wel uit of jij geniet van de seks of niet.

Er gebeurd helemaal niets, ik vraag het me gewoon af of het groot is of niet meer niet.

Zoek de gemiddelde lengte op google op, als je het zo graag wil weten?

Verder lijkt me het niet zo leuk voor hem, hij zal toch ook niet op dezelfde manier bezig zijn met jouw borsten? “Zijn ze groter dan gemiddeld of zijn ze te klein?!”

“En zou je deze zelf ook willen of niet?”

Girl, wha?

‘Schat, mag ik even de lengte van je dick en omtrek meten? Dan kan ik op een meidenforum meningen vragen over je dick’

:’)

:""")

Hij is echt enorm groot, nog nooit van zo’n grote piemel gehoord. Zal vast heel veel pijn doen. En ja, ik wil die piemel ook.

Meid serieus

Gewoon een jongen die onzeker is over zn dick. Of hier probeert meisjes te scorenzak

:’’’’’’)

En ik zou er heel graag zo eentje willen hebben ja. Lijkt me leuk.

Meten mannen zelfs de omtrek op tegenwoordig? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha dan heb ik medelijden met je als er niets gebeurd. Past er een vuist in? :sweat_smile:

Dag Sven, dit gaan we niet doen. En ja ik kan je e-mailadres zien dus vandaar dat ik je naam nu ook weet. Doei!