Heeft er iemand een Neopets account voor mij? ; D

Ja!
Ik heb er écht eentje nodig, en nee, ik kan er niet eentje maken want dan moet ik 4 maanden wachten totdat ik hem voor ‘goede’ dingen kan gebruiken.

En ja, ik weet het; “HAHAHA NEOPETS!!!”
Ik kan misschien wel één keertje met de huistelefoon ergens heen bellen voor credits o.i.d.

Ennnnnnnn als je je wachtwoord of nickname bent vergeten kan je hem héel makkelijk opvragen: http://www.neopets.com/login/, rechtsonderin staat: ‘wachtwoord vergeten?’ en ‘gebruikersnaam vergeten?’ als je gebruikersnaam kiest krijg je alle accounts + wachtwoord naar je e-mail toegestuurd. ; )

O, en misschien vind je het valsspelen ofzo, maar ik zal heel goed voor je ‘diertjes’ hahaha verzorgen, en ja, geen domme dingen doen ofzo : D

Als je een account hebt en als je die kwijt wil, wil je dan even posten zodat ik je kan noten of wil je mij dan even noten? ; D Het zou heel fijn zijn.

Nee. Echt, deze topics moeten echt stoppen :confused:

Nee? Oké. Daarom hoeft het topic nog niet te sluiten.

waarom heb je er 1 nodig?

Dan kan ik pets adopteren :slight_smile:

+ 10000000000000000
Echt, wat heeft iedereen met neopets de laatste tijd ?

vraag ik me ook af …

Ik speel het ook, vrij actief.

Maargoed.
In de regels staat dat het verboden is accounts over te nemen van anderen. Lekker 4 maanden wachten dus. Bovendien kun je gewoon vanalles doen als je nog geen 4 maanden bent dus zeik niet zo.

En ja, ik zal je zeker rapporteren als je hier een account van iemand krijgt, met dit als bewijs, alleen al omdat ik je irritant en dom vind.

Oké. En hoezo dom? Je kent me niet eens.

Iemand nog een account?

maak er zelf een!!

Je had een paar weken geleden ookal zo’n toppic. Niemand daar wou zijn account afstaan, dus waarom nu wel? :slightly_smiling_face:

Huh? Jawel hoor, een stuk of 4 mensen.

inderdaad.

Serieus, rot op.
Je bent irritant, en je bent dom omdat je het alleen al voor de zoveelste keer probeert.

Maak zelf een account of zo.

Lol. Stoer man, schelden. :slight_smile:
Je bent zelf dom, trouwens.

Als je vorige topic zo goed werkte, dan up je die toch…
En dan wordt mijn topic gesloten, terwijl die toch iets meer nut had dan een topic over neopets die er uberhaupt al is.

Waarom moet je vier maanden wachten? Ben je bevroren? (mijn zusje raakt ook altijd bevroren) :see_no_evil:

Lol. Kom je even lekker afreageren op mij, ja? ; D
Sja, ik ben geen mod.

Lol. Stoer man, neopets. :slight_smile: