heeft een vriendin!! a.u.b snel antwoord!

hooi!
er is iets gebeurt en ik heb echt advies nodig!!
het is een lang verhaal maar ik probeer het kort te houden:

ik ging wat om met een jongen. en smste ook veel enzo en later zei hij dat hij me best leuk vond, ik had daar nouw niet egt serieus over nagedacht dus ik zei nouw ik jouw nog niet zo
4 dagen later had hij met een ander meisje (ik noem haar I.) hij praate met mij er over dat hij haar leuk vond dus ik wist het wel maar vond het toch vreemd dat hij zo snel met een ander meisje had. maar goed, ik zag hem steeds minder en begon hem ook steeds te missen enzo en elke keer als ik hem zag kreeg ik een raar gevoel en op een bepaald moment was (ben) ik verliefd geworden… en na lang piekeren heb ik het hem toch eerlijk gesegt. hij zei dat hij mij ook nog leuk vond maar I. ook.

nu word mijn verliefd heids gevoel steeds erger maar ja hij heeft een vriendin en ik voel me er best schuldig over(al schijnt het dat I. wel eens met 2 jongens tegelijk heeft gehad dus zo lief is ze ook niet)

wat nu ?
alvast bedankt

nu een paar weken later

hij segt weer dat hij me erg leuk vind maar heeft nog steeds met I. ik zei tegen hem dat ik me schuldig voelde en toen zei: ja het is ook niet altijd leuk wat ik zeg tegen over I. maar als het tussen ons blijft is het toch ok? ik heb gezegt dat ik dat niet lang vol zou houden < was dat de goed om te zeggen? ik heb toen verder niks meer van hem gehoord (wel nog gewoon gepraat maar niet meer over dat onder werp) nu heb ik vandaag naar hem gesmst (want ik hij is een weekend weg) : Heej ik vind je egt wel leuk enzo maar ik denk dat als ik te lang moet wachten dat het gevoel over gaat … ( < was dat ook goed gezegt? )

Wat nu?
Nu heb je helaas pech gehad. Je hield de boot eerst af, nu heeft hij een ander dus kun je er niks meer aan doen.
Tussen hem en I klinkt het ook niet helemaal lekker, als hij aangeeft dat hij jou ook nog leuk vindt zal het tussen hem en I nooit helemaal goed zijn.
Misschien gaat het over een tijdje weer uit tussen die 2 en kun je dan toenadering zoeken, verder kun je op dit moment weinig doen.

sorry als ik je beledig, is niet mn bedoeling.
maar het klinkt alsof je niet verliefd bent op hem, maar hem gewoon leuk vind als goede vriend, en nu je ziet dat “I” veel aandacht van hem krijgt, dat je jaloers wordt. ik zou hem proberen te vergeten als ik jou was, want ik denk dat -als het al uit gaat tussen I en hem - het niet gaat werken tussen jullie.
Maar misschien kun je dat beter zelf bepalen, ik ben ook maar een buitenstaander :wink:

Ik merk dat meisjes die verliefd worden op een bezette jongen altijd het andere meisje een slechte naam bezorgen, bv. ze had met twee jongens dus ze is niet lief. MAAR JA, ik vind dat je pech hebt gehad. Als hij jouw leuk(er) zou vinden koos hij voor jou.

Hij zegt dat ie jou ook leuk vind maar gaat toch voor I, zijn vriendin…
Ga niet lopen stoken, en laat het zo.
Wie weet gaat het ooit nog uit tussen ons en voelen jullie nog wat voor elkaar

het hoef niet meer hoor, hij heeft tegen een vriendin van mij gezegt dat hij me niet meer leuk vind
de skkl

:frowning_face:

-

Ik denk dat je nu pech heb, je had misschien eerst beter moeten nadenken over je antwoord…
En tuurlijk kan het dat je iemand eerst niet leuk vind en later wel.
maar hij heeft nu een andere relatie, die kan je toch niet kapot maken of wel?

ik geloof dat je 'm leuk vind omdat hij nou net hard to get is op dit moment.
En dat weet hij ook want hij heeft ècht wel verkering met dat meisje om jou jaloers te maken.

Jongens zijn altijd zo. Maar wees blij dat je niet met hem hebt gekregen. Je wilt toch niet met iemand die na 4 dagen iemand anders al leuk vind ?
Ik hoop dat je dit nog leest want ik wil echt even zeggen. Hij was je niet waard. En ik vind ‘leukvinden’ echt geen rede om met iemand te nemen. Sorry hoor maar als je met iemand neemt moet je die toch de leukste persoon op aarde vinden ? Het was gewoon geen goede jongen ! Succes met vergeten. Sterkte.
xx

Opzich wel goed ten eerste dat je hem hebt gesmst, maar je laat alles van zijn kant afhangen… Vind hij je in het begin leuk → denk jij er even over na en vind je hem ineens ook leuk. Nu heeft ie een vriendin → ik wil niet te lang wachten want anders gaat het gevoel weg.

Ga voor jezelf eens na of je hem leuk vind omdat hij echt leuk is of omdat je hem leuk vind omdat hij jouw leuk vind.
Ten tweede over dat smsje… je moet niet zeggen ik wil niet te lang wachten bladieblaa… Je moet gewoon hard zijn; Ik vind je leuk maar ik ga niet op jouw wachten tot je weer single bent. Dan heeft hij het heus wel snel genoeg door dat je niet op hem wacht!