Heeft een jongen..

weleens zijn relatie uitgemaakt voor jóu? en is het toen nog wat geworden? Heeft hij veel aan zijn ex gedacht ? ben benieuwd.

Nee. Wel gezegd dat ie het wel zou weten als tie zijn huidige vriendin niet had bijv. Maar nooit uitgemaakt voor mij ofzo.
Ben er ook wel benieuwd naar eigg!

Hij had toen niet écht een relatie maar was al wel een halfjaartje aan het kloten met een meisje. 2 weken nadat het uit was tussen ons had hij ook weer iets met haar:p

Jhaaa, omgg soo raar, dit gebeurde een paar dagen geleden, hij had en vrindinnetje en hij hield vanhaar en ik ging uit met vrienden en toen kwam ik hem tegen enja hij zei op school ; jhaa, ik heb het uitgemaakt whant ik heb nog gevoelens voor jou. En nu zijn we samen, maar ik kon niet weigeren al die liefe berichtjes die hij stuurt joch… Hij zegt; ik vind je speciaal je bent anders je bent de ware voor mij, ik kan je niet zeggen hoeveel ik van je hou want zoveel woorden bestaan er nog niet, ik hou van je echt waar…

:face_with_raised_eyebrow:

Ja, geen goede ervaring.

He did, het duurde 3 weken, toen ging hij terug naar haar.

Soort van. Nouja, we hadden elkaar ontmoet op volleybalkamp in groep 8, waar we elkaar al leuk vonden, maarja, dat betekent nog niets. En 4 jaar later weer op volleybalkamp sprak ik hem voor het eerst echt weer, maar toen had hij een vriendin. Het klikte meteen tussen ons, echt niet normaal. Maar ik zei tegen hem dat ie sowieso niks bij mij moest flikken want hij had een vriendin, en ik heb hem nog proberen over te halen bij zijn vriendin te blijven, want ik wilde niet ‘dat meisje’ zijn en ik vond het heel vervelend voor haar. Uiteindelijk heeft ie 't toch uitgemaakt (na een hele lange innerlijke strijd) en hebben we een tijdje gedate, maar na een tijdje ging het gevoel toch over. Nu zijn we beste vrienden en hebben we een soort van ‘we kunnen elk moment knallende ruzie krijgen maar ook smoorverliefd op elkaar worden’, wat allebei al een aantal keer is gebeurd. Ik kan het niet echt uitleggen. xD

Ja, terwijl ik zelf gewoon een vriendje heb. Eerst vond ik het lief en voelde ik me schuldig naar hem omdat het verder niets zou uitmaken (hoewel het daardoor natuurlijk nog eerlijker van hem is, dat hij het alsnog uitmaakte). Maar nu begin ik hem ook leuk te vinden… ik heb werkelijk geen idee wat ik ermee aanmoet

Nee

Nopes x’D

Soort van. Nouja mijn vriend en zijn ex hadden nog iets toen zij op vakantie ging, hij wou het toen eigenlijk al met haar uitmaken maar wilde haar niet met een kutgevoel op vakantie sturen. Terwijl zij op vakantie was begonnen wij iets voor elkaar te voelen dus maakte hij het alsnog uit toen ze op vakantie was :’).
En nu haat ze mij. Ik ben 1 jaar en 4 maanden met hem samen (:

uuuhmm nee

Ja. Slechte ervaring.
Hij maakte het uit met haar, wij waren samen en na een tijdje gebeurde hetzelfde bij mij.
Ik werd gedumpt voor iemand anders.

nee maar wel andersom xD
en ben nu al 3jaar gelukkig met die gozer =]
ging toch al slecht met mijn ex xD

Ja/nee, soort van.
Voordat we verliefd op elkaar werden, ging het al niet goed met zijn relatie. Maar toen hij echt gevoelens voor mij begon te krijgen sloeg hij de knoop door. Gelukkig maar, want anders had ik me verschrikkelijk schuldig gevoeld tegenover zijn vriendin.

Nu zijn we stapel verliefd op elkaar, maar omdat ik 15 ben en hij 24 keurt iedereen dit af. Vooral zijn familie wil niks met mij te maken hebben en ik mag dan ook niet bij hen over de vloer komen. Misschien was het handiger geweest als wij beiden een relatie hadden met een leeftijdsgenoot, maar het is nu eenmaal zo en ik ben nog nooit zo gelukkig geweest met iemand!

dubbel

Nee

Ja, maar daarvoor had ik ook al wat met hem, dus ik weet niet of dat telt. Hij had maar een week met dat meisje, toen ging ik slijmen bij 1 van z’n vrienden (heel slecht) en was ‘ie zo weer terug bij mij :’)
/evil

Nee maar soortgelijk : er waren maar 'n aantal dagen tussen mij en z’n ex in. Ze deed niks anders dan vreemdgaan en ze hadden zeg maar geen relatie meer maar wel ‘iets’. En toen ontmoette hij mij en liet hij haar vallen. Ze heeft veel invloed op onze relatie gehad omdat ze contact bleef zoeken èn ons zelfs uit elkaar heeft proberen te halen dus denk 2 keer na voor je eraan begint want het is een moeilijke situatie.