Heeft die nu alweer een ander?

Lang verhaal.
Ik had bijna 2 jaar een vriend en maandag heeft die het uitgemaakt, want zoals hij zegt voelt die al een paar weken niks anders nog voor me dan vriendschap.
En dat die er al langer mee zat om het te maken maar het niet kon, nou zijn er een paar dingen waarvan ik zo iets heb van ja, maar als je al een tijdje niks meer voor mij voelt dan ga je ook geen beloftes maken voor dingen in de zomer, en zo zijn er nog een paar dingen.

Nou heeft die hier ook nog een hoop dingen liggen die die terug wilt, die zou die donderdag opkomen halen maar dat wou die toch maar niet doen, eerste even alles laten bezinken want ik had nu toch wel zijn week verpest(Pardon? Hij maakte het uit)
Vrijdag was ik het zat en had hem gesmsed dat als die het vandaag niet op zou komen halen ik het weg gooi, werd die weer boos op mij want ik gaf hem geen tijd, dats waar dat weet ik maar ik wil gewoon zijn spullen kwijt.

En nou is die al het hele weekend niet on line geweest, en ik had maandag toen die het uitmaakte al gelijk het idee van hij heeft een ander maar hij zegt dat het niet zo is.
Nu negeert die mij dus, want hij is bij andere wel on line geweest dit weekend, als ik er naar vraag of die een ander heeft word die boos en als die dan on line is en ik praat tegen hem is het gelijk van “ik heb geen zin om nu te praten met jou” terwijl die wel gewoon nog vrienden met mij wilt zijn.

Echt ik weet lang verhaal, en misschien zie ik wel dingen die er niet zijn, maar dan alsnog alles bij elkaar klopt niet.

Even snel bij hem langs gaan is niet een optie aangezien hij in Zaandam woont en ik in Alphen aan den Rijn.

Wat vinden jullie?

ik vind het een eikel,
en jij verdient beter ;$.
sorry,
maar hij moet jou niet zo behandelen!
vind ik!

ik zou m gewoon negeren…
laat m toch zelf achter zijn zooi gaan…
ik vind het ook echt een eikel hoor…
en anders gooi je die spullen toch aan het eind van de maand weg?
dan heeft ii heus wel genoeg tijd gehad

En ohja, na dus bijna 2 jaar het niet eens hebben uitgemaakt in me gezicht maar via msn/smsjes.

meid ik snap je situatie wel,
maar dat van andere meisjes enz. dat hoef je niet gelijk te denken(ik ben zelf ook zo, maar er zijn nog 101 meer redenen om het uit temkane) als hij het op zo’n manier uitmaakt en zo doet tegen jou is het gewoon een lafaard en een eikel want hij hoeft niet tev erwachten dat hij het maar uitmaakt wanneer die wil en z’n spullen klaar staan wanneer die wil. Je hebt me nuof nooit zo moet je maar denken, je kan me altijd een berichtje sturen;)xx

laat hem gewoon gaan… wees er volwassen over, wacht tot hij z’n spullen komt ophalen en probeer dan te vragen waarom hij het nou écht heeft uitgemaakt… hoe rustiger je blijft, hoe beter je kunt praten en dan kom je er makkelijker overheen… want dat is nu het enigste wat je kan doen denk ik

eikel.
je verdiend beter.

wat een laffe klootzak zeg!!

WHAT?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:!
Zoiets doe je niet, dat is laf, dat is echt facking laf!
Maar goed, aan de ene kant snap ik wel dat hij je niet wil spreken… Ook hij zal het er vast nog moeilijk mee hebben en wil niet dat jullie nog gewoon zo blijven door gaan als toen jullie een relatie hadden ( ik neem aan dat je elkaar dan elke dag wel spreekt ). Hij wil nu gewoon afstand van je nemen. Maar over die smsjes en msn; geen excuus. Wat een laffe asshole!

Ik zou verlopig niks van je laten horen en alles gewoon even lekker laten rusten. Wil die zijn spullen niet komen ophalen, dauw het dan lekker in een vuilniszak en zet het in de scheur van mij apart! Zodat jij er geen last van heb, en niet elke keer aan hem hoef te denken.

Hem achterna lopen is geen optie, doe je jezelf toch alleen maar (vaak) pijn mee. Want dan komt er weer ruzie etc.

gewoon lekker afleiding gaan zoeken, met je vriendinnen ! Het is nu toch mooi weer dus genoeg leuke dingen die je kan gaan doen !

goodluck :slightly_smiling_face:.

idd!
maar vraag hem niet meer of hij ze komt ophalen en als hij dan na een tijdje nog niet is gekomen gooi je ze echt weg!

ennuh
het klinkt alsof hij zichzelf nu te goed voor jou vind, want zo als jij het beschrijft doet hij alsof het oh zo moeilijk voor um is.