heeft dat invloed?

Wedden dat er straks zo’n moraalridder komt die gaat zeuren over dunne mensen en dat ze wel dikker willen worden maar niet aankomen, en dat ze alle opmerkingen uit dit topic zich aantrekken? <_<

OT: Volle meisjes vind ik veeel mooier. Jongens (volgens mij) ook, die hebben liever wat om vast te houden hoor.

Uit onderzoek, bleek er dat méér dan 50% ‘vollere’, of vrouwen moet rondingen mooier vinden. haha:’)

Ik ben iemand die gewoon een maatje meer heeft en ik had precies hetzelfde als jij, alhoewel ik niet erg geliefd was bij jongens omdat de jongens die ik een beetje tegenkwam meer een blonde barbie wilde met lange slanke benen, het tegenovergestelde van wat ik ben. Maar ik had een jongen ontmoet en dacht dat hij ook zo was, maar nu is het mijn vriend… Wees gewoon blij met jezelf! Ik heb ook een buik (nouja om eerlijk te zijn gewoon vetrollen) en ik heb ook gewoon seks, als je vriend zoveel van je houdt zorgt hij ervoor dat je je daarvoor niet hoef te schamen oid. dus uit je hoofd die gedachtes meid!

Bedankt iedereen , doet me goed . Ik had het zelf nooit van die kant bekeken !.. Ik ga jullie reactie’s lezen als ik het even niet meer zie zitten ofzo krijg heir power van haha Bedankt.
Liefs

Hey LeenaaJ, volgens je beschrijvingen heb je echt wel een mooi figuur. Iets bredere bovenbenen zijn echt niet erg, wist je zelfs dat jongens zich zelfs aangetrokken voelen tot meiden met brede heupen en mooie bovenbenen? Dat komt van in de Middeleeuwen, toen hadden vrouwen met bredere heupen en bovenbenen een goede status omdat ze goed waren om kinderen op de wereld te zetten. En dat natuurlijke is blijven hangen bij de jongens… Niets om je over te schamen dus!

36 is een mooi maatje hoor =O. Ik heb maatje 44. en toch vragen jongens mij =]. (Mooie jongens hoor. =D) Maar je er niet druk om! Vroeg of laat het je wel een vriendje :wink:.

Jongens willen meestal geen graatmagere meisjes hoor :slightly_smiling_face:

iedere jongen valt op wat anders. Ik ben zelf ook niet de dunste, maar mijn vriend vindt dat super mooi! Hij is juist bang bij dunne meisjes dat hij ze breekt als hij erop gaat liggen (zijn woorden haha)

Ik heb zelf ook best wel flinke bovenbenen (zowel vet als spier haha, 10 jaar paardrijden merk je wel) maar dat gaat prima met sex hoor (A)