heeelpp !! :D

Hallo allemaal

ik ben een meisje van 20 jaar ben best fors gebouwd en vind het heel erg moeilijk om met de kleding die ik heb cratief te zijn en te durven ik hou vooral van nette zwarte broeken en heel veel van paars zwart en grijs maar vindt me kleding moeilijk te combineren heeft iemand leuke sites met tips of met voorbeelden of hebben jullie het zelfde zou graag tips willen weten van jullie :slightly_smiling_face: jullie mogen ook altijd persoonlijk berichtje sturen

groetjes :slightly_smiling_face:

Ik denk dat je met zwart juist heel veel kan combineren… Je hoeft niet per se creatief te zijn om er leuk uit te zien, zolang je je maar goed voelt in je kleding.

het is moeilijk om je te helpen als je zo vaag bent.
Wat heb je zoal in je garderobe, en wat zou je graag willen dragen? Je spreekt over nette zwarte broeken, dat is natuurlijk altijd een goeie basic, maar wat draag je erboven: T-shirts, bloesjes, tuniekjes?
Draag je graag vrouwelijke dingen als rokjes en jurkjes? Opvallende accessoires?
En je zegt dat je vrij stevig bent, maar wat is de vorm van je lichaam; ben je eerder een peer (brede heupen) of een appel (buikje of grote borsten).
Al deze dingen bepalen wat je zoal in je garderobe moet hebben; eens je dat uitgepluisd hebt kan je beginnen met creatief zijn en combineren.

haai

heb veel zwarte broeken ook tuniekjes overslag jurkjes soms wat printjes … maar niet alles staat heb best een buikje en volle borsten heb veel blazers maar vind ik erg moeilijk om te combineren met broeken of rokjes

heb wel wat rokjes maar dat zijn lange over de knie maar wat doe ik daar boven op geen idee … heb in heel me kast maar 2 spijker broeken … en 1 spijker rokje … en veel basic shirts … gewoon saai kleurtje … maar hoe kan ik dat leuk maken

ook al klinkt het saai: veel zwarte lagen over elkaar zijn juist mooi:)
ik heb niet echt super tips voor je, dus ik hoop dat je je goed kan voelen in de kleding die je hebt, zodat je dat ook uitstraalt. ik zal je een berichtje sturen als ik tips heb?

Heb een foto van mezelf geplaatst zodat jullie beetje idee hebben wat voor soort bouw ik heb … is goed dan hou ik het wel in de gaten :slightly_smiling_face: zou het erg leuk vinden … ik kan niet echt slagen bij winkels zoals h&m ben altijd duurder uit … omdat het allemaal niet past …

Super dat je een foto geplaatst hebt, dat helpt ons enorm!
OK, dit zijn een aantal dingen waar ik meteen al aan denk:

1. je hebt best grote borsten, dus het is héél belangrijk dat je een goede BH hebt die je voldoende steun biedt. Wees niet bang om hier wat meer geld aan uit te geven: als je borsten op hun juist plek zitten lijkt je taille ineens al een stuk smaller
  2. een lang open vest zoals je op de foto aanhebt is heel goed, het verslankt je namelijk optisch doordat je lichaam als het ware verticaal in 3 stukken wordt opgedeeld. Zoek meer van deze, liefst met een 3/4 mouw en iets langer in de lengte.
  3. je zegt op je profiel dat je stevige kuiten hebt: je laat je benen slanker lijken door een open schoen met een stevige hak of sleehak onder. Hoge hakken kunnen ook voor jou, maar geen naaldhakken!
  4. bloezen/tunieken die vrij strak zitten rond je borsten, maar losser rond je buik verdoezelt eventuele vetrolletjes op de buik. Idem voor gedrapeerde stofjes enz.
  5. omdat je grote borsten hebt, is het belangrijk dat je shirts zoekt die iets dieper uitgesneden zijn, bijvoorbeeld een V-hals: hierdoor verleng je optisch de afstand van je kin tot je borsten en lijk je slanker.
  6. lengte van de mouwen: het meest flatterende voor jou is een halve of 3/4 mouw, omdat bijna elke vrouw (zelfs al heeft ze bredere bovenarmen) slanke polsen en onderarmen heeft. Voor je blazertjes kan je de mouw een beetje oprollen om dit te bereiken.
  7. rok: het motief op deze rok is niet goed voor jouw figuur, het maakt je namelijk breder op de heupen. Een rok tot op de knie flatteert elk lichaamstype. Ga niet langer dan de knie, want dit maakt je benen korter.
    :sunglasses: accessoires: dit is dé instant-manier om je outfits leuker te maken: kijk naar leuke kettingen, sjaaltjes, broches voor op je blazer, riemen, tas,… zoveel mogelijkheden.

Ik vermoed uit je foto dat je een appel-lichaamstype bent: hier een plaatje van Trinny and Susannah met een aantal tips:

http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/10_04/appleDM2510_468x512.jpg

Als je de andere lichaamstypen wilt bekijken (mss vergis ik me), je vindt ze op deze site:
http://www.dailymail.co.u…12-womens-body-types.html

Gaaaf bedank voor die site staan handige dingen op en bedankt voor je tips

ga proberen er zeker iets mee te doen :slightly_smiling_face:

Het is best wel deprimerend dat ik me vanaf nu moet gaan vergelijken met een bowlingkegel, hahaha.

hi,
everybody, take your time and a little bit.
Now I introduce a website
http://www.uggfresh.com
_______________$$$$$$$
________________$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$
_____________________$$$$$$$$$$$
_________________________$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$
http://www.uggfresh.com $$$$$$$$$$$$$

_$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$$
$$$$
$$$$$

___________$$$$$$
$$$$$$$$
$$$$
$$$$
__________$$$$$
$$$$$$$$
$$$$
$$$
___ $$$$$
$$$$$$$$$$$$
$$$
_______ $$$
$$$$$$$$$$$
$$$
___$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$
wholesale UGG BOOTS,ha…
All products sold at the website with good quality,free shipping,the price is competitive. which can accept paypal. I have bought products from them.

============ http://www.uggfresh.com =============

7524