heeelp

ik word gekkk!!! ik ben heel erg ziek, me oma gaat elk moment dood en ik kan niet mee naar het ziekenhuis, me moeder is in een gesloten inrichting opgenomen nu al 1 week. me stiefvader is een klootzak, ik mag niet van me kamer af omdat k dan iedereen aansteek ik mag ook niet weg en dan ben ik 18 jaar, is dat normaal?:face_with_raised_eyebrow:? gelukkig heb ik nog een pc op me kamer ook al lig ik bijna alleen maar op bed.
ok dat moest ik ff kwijt.

weet iemand wat te doen als je ziek bent?

En nu hoor ik dat me oma overleden is
:cry:

Gecondoleeerd, :frowning_face:!

Sterkte meisje…

Als je ziek bent: neem paracetamol, neem rust, veel drinken en veel fruit eten

ik denk niet dat een 18jarige zegt; ik ben 18 maar mag niet van men kamer af omdat ik dan mensen aansteek is dat normaal?:face_with_raised_eyebrow:?

en vooral dat is dat normaal… zoweizo kan je dat zelf ook wel bedenken als je 18 bent dat je beter op je kamer kan blijven / in huis als je ziek bent ivm andere mensen aansteken en zowiezo mag je zelf beslissen of je naar je oma wilt / wou want je bent 18. Of te wel volwassen

maar ik krijg nog al een fake gevoel over jou. En als hetniet klopt nous orry dan.

Helemaal mee eens…

Gecondoleerd met je oma ook :frowning_face:

Nee ik ben niet fake.
maarja ik vind het iedergeval niet normaal als je kamerdeur op slot word gedaan en je moet roepen naar beneden als je naar de wc moet ofzo.
Niet iedere stiefvader is leuk en aardig.
En als je oma zo ong. 50 km verder in een ziekenhuis ligt en er wordt gezegd je mag niet mee kan ik moeilijk ff zelf erheen gaan… Maar ja ik moet het allemaal maar slikken als ik hier wil blijven wonen.

Idd, gecondoleerd.
En probeer even met je stiefvader te praten, ik hoop dat het werkt.
Suc6 en veel sterkte!!

Thnx meiden

wow wat een stiefvader
kan je niet ergens anders gaan wonen ofzo :S
niet echt normaal zeg
ennuh gecondoleerd!

Meid toch!

wat een kut tijd! Wat is er met je moeder aan de hand?

disney films kijken?
dagboek bijhouden?
oude dagboeken lezen?
oude fancys vragen aan iemand en ze lezen?

dat doe ik altijd als ik ziek ben
of dagenlang computeren
maar dat doe ik ook als ik niet ziek ben

btw het is niet normaal van wat er allemaal aan de hand was
sterkte ermee

Mijn moeder heeft een ziekte, soort psygische blabla ik weet niet hoe het precies heet. dus af en toe kan ze doorflippen en wilt ze dood. en nu dat gedoe met me oma en problemen met familie enz. ze heeft een paar keer geprobeerd zelfmoord te plegen…

ga liedjes van k3 luisteren en keihard meezingen :slightly_smiling_face:
ik word er vrolijk van x]

maarja…
gecondoleerd :sob::muscle:

Je bent 18, word het niet tijd om eens het heft in eigen handen te nemen?
Sowieso in zo’n situatie. Ga uit huis meid, hier word je echt niet beter van.

Dat is niet normaal hoor, zelfs als je ziek bent, dat geeft niemand het recht om je op te sluiten.
Heb jij de mogelijkheid wel om op jezelf te gaan wonen? Geld enzo?
Anders zou ik eens serieus met jeugdzorg gaan overleggen of je stiefvader op zijn plaats zetten. Hij mag je Ă©cht niet zo behandelen!

En gecondoleerd & sterkte verder… hoop dat het allemaal goed komt.

hé, als we nou even logisch nadenken?
Misschien zit ze op haar kamer omdat ze misschien wel de mexicaanse griep heeft ( oh ja, dat kan, op onze school zijn al een paar gevallen) En wil die stiefvader niet ook ziek worden, omdat er dan niemand is om voor hun te zorgen (moeder = weg?) En nogal wiedes dat je niet mee mocht naar het ziekenhuis; daar liggen allemaal zieke mensen, en dan moet jij even aankomen met je griep; daar wordt niemand blij van! Griep is dodelijk voor oude mensen, en kan ook dodelijk zijn voor mensen met hartproblemen.

Desalniettemin, gecondoleerd met je oma. Heel erg veel sterkte.

& op je profiel staat dat je 19 bent?? :cold_sweat:

pff jaa als ik het geld ervoor had was ik echt allaaaang weg hier. Helaas kan ik ook niet veel werken ivm mijn voltijd studie…