HEEELP ik heb stress ;$ haha

Okay nou kijk, eigenlijk is het een best lang verhaal maar ik houd het kort. Ik vind een jongen leuk van onze club, nu heeft een vriendin dat tegen hem gezegd (voor bepaalde reden hoor :wink:) dit was gister, nu ben ik afstandelijk en verlegen, maar vrijdag hebben we eindfeest en zie ik hem weer… STRESS! maar ik ben dus best hopeloos en dit is de eerste keer dat ik echt verliefd ben en ik heb geen flauw idee wat ik moet doen… iemand tips? :flushed:

xxLot

Gewoon op hem afstappen en een praatje met hem maken?

Misschien vindt hij jou ook wel leuk. Maak gewoon een praatje met hem :slightly_smiling_face:

Afwachten en kijken hoe hij reageert op jou als je langs loopt en gewoon hoi zegt?

haha nou, hij zei ‘het is een leuk meisje, maar ik ken haar niet zo goed, misschien moet ik haar maar is beter leren kennen’ en afwachten is misschien wel goed idee, gewoon hoi zeggen… ik ben zo verlegen, eigenlijk alleen tegen hem :flushed:

Kijk aan! Des te meer reden om te zorgen dat je 'm beter leert kennen. Vind dit wel een positieve reactie hoor, hij staat er dus ook wel open voor.

misschien wel ja… mmh jullie zijn top haha thanks!

Haha, you’re welcome en veel succes en hopelijk ook plezier! :grinning:

Haha zal denk ik wel lukken! xx

Wat de rest van de meiden zeggen, gewoon doen. Hij heeft al gezegd dat hij je misschien wel beter moet leren kennen toch?

Succes! Laat je het wel weten?

doe ik zeker! dus dan wordt het verstand op nul en doen als ik het goed begrijp xd

ik zou dus vertellen hoe het was gegaan… nou… niet echt speciaal haha, er is niet gepraat thank god want dan zou ik echt kunnen huilen haha en ik heb lekker mn eigen ding gedaan, nu zie ik hem pas weer volgend seizoen dus ik zie wel… denk dat ik het maar laat, ik ben echt te verlegen :hammer: