Heeelp, Ik ben mega wit.

Nouja, ik vind het er niet uit zien bij mezelf. Ik heb bruin haar (Geverft) en ik zag er enorm pips uit. Mensen maakte zich zorgen of ik ziek was.
Nou, ik vind dan dat je er wel even over mag twijfelen hoor.

Komt doordat het contrast groter is, heb er zelf ook altijd last van (maar ben natuurlijk bruin qua haarkleur)

Anyway, schrub je huid voor het zonnen (niet iedere dag ofcourse), hierdoor bruin je egaler en sneller.
Drink genoeg, smeer je op tijd in en blijf niet te lang in de zon. Zeker als je huid nog moet wennen aan de zon verbrand je snel.

Ik ben ook superwit, heb witblond haar, maar ergens vind ik het ontzettend mooi!
Tuurlijk, gebruind is ook mooi, maar wees blij met wat je bent!

Ik heb bruin haar en niet spierwit, maar gewn. >verbrand ook snel.
Maarr smeer nu elke dag zonnebrand op me gezicht waardoor ik toch nog een beetje bruin in me gezicht wordt & het houdt sproeten tegen:).

koop gewoon een kwaliteitsvolle zelfbruiner? … ik heb nooit strepen of vlekken… en verder: ik zou niet te veel en te lang zonnen. dat is alleen maar slecht voor je huid. ik heb ook een heel bleke huid en de enige manier dat ik zelf bruin word van nature is als ik me eerst flink verbrand. geen aanrader. gebruik gewoon wat bronzer op je gezicht dat je wat gezonder bent?

ohja je hebt ook deze dingen: http://www.harpersbazaar…func=display&fileId=80496

heb ik ook maar ik verkies zelfbruiner. maar je kan het proberen. je kan het er zo terug afwassen met zeep en als je het even laat opdrogen gaat het niet in je kleren zitten. moet je ook niet per se zonnen.

zonnebruin pilletjes van volgens mij zonnatura (ik weet niet precies of ze zo heten)
ik gebruik het zelf ook, want ik heb zonne-allergie, dus ik kan ook niet echt lang in de zon zitten, maar ik moet toch goed bruin worden, want anders krijg ik sneller last van mijn zonne-allergie
werkt heel goed en is ook veilig, omdat het gewoon met naturlijke dingen is gemaakt (wel met vissenvet. Klinkt heel ranzig, maar valt best mee)

Kijk anders even op Mascha der site, daar stond laatst nog een artikel over een hele goede zelfbruiner.

En ja, ik ben ook spierwit, maar daar kan je nou eenmaal vrij weinig aan doen :wink:

Naast zelbruiner en zonnebank, is het gewoon een kwestie van wachten op de zon en jezelf insmeren met een hoge factor zodat je niet verbrand.
Wortels eten helpt ook, trouwens. Dan maakt je huid meer pigment aan of het pigment kwam dichter op de huid te liggen waardoor je sneller bruin wordt. Je kan ook zo’n olie met noten gebruiken, geen babyolie, of eensoort gel met glittertjes erin, door de glittertjes weerkaatst de zon en wordt je sneller bruin. Maar als je echt snel verbrand is dat niet aanraadbaar.

En je wordt natuurlijk sneller bruin aan of op het water. Wel insmeren met een nog hogere factor dan, en regelmatig goed insmeren.

Of je gebruikt die pilletjes waar ffreestyle het over had, maar daar weet ik verder niets van af.

Ik ben ook suuuuuuperbleek, maar ik heb dit hele weekend in de zon gelegen en nu zie ik echt verschil! Normaal word ik nooit bruin dus ik vond het wel apart.
Ik heb me gewoon steeds goed ingesmeerd (Na een paar uur nog een keer insmeren) en ik was ook wel een beetje verbrand, maar toen dat weg ging was ik een beetje bruiner. :grinning:

Ik ben ook heel bleek en word niet bruin maar rood. Een vriendin van mij en ik gaan altijd voor de grap de vakantie in met ‘wat rood is wordt bruin’. Eén vakantie verbrandde ik echt heftig (privéstrand, geen schaduw, een hele dag). Mijn hele gezicht zwol op door het vocht eronder. Geloof me, accepteer het gewoon, want dit was echt niet leuk. Het past nu ook gewoon bij mij en tegen de grapjes kan ik wel. Ik heb nou eenmaal melkbenen, I can’t help it.

gewoon veel buiten zijn, vooral nu, want dan kan je al een beetje voorkleuren voor als het zomer wordt. Zoals andere mensen al hebben gezegd, lekker buiten werken in de tuin ofzo, of buiten sporten etc.
Niet te lang in de zon liggen als het echt heet is, beetje doseren.
Wat ook een beetje werkt (bij mij dan) is 's ochtends jezelf vóór het douchen insmeren met amandelolie.
Oh en ik smeer mijn onderbenen altijd in met een beetje olie voordat ik ga zonnen… heel slecht i know, maar mn onderbenen worden anders NOOIT bruin.

Mijn moeder was verbrand :'3

wit zijn is mooi! :grinning:

hier heb je niets aan maarja. ;$

wees blij met je huidskleur
gebruik het in je voordeel
maar als je echt bruiner wilt worden is zelfbruiner het handigst
en het klinkt meschien raar maar neem er een met een groene tint (dit zie je niet op je huid) maar hierdoor word je niet oranje

foundation? poeder …?
xxx

Ik neem aan dat ze haar hele lichaam bedoeld. Beetje raar om je hele lichaam te gaan bepoederen of in te gaan smeren met foundation. Beetje zonde van het geld ook, dat kost je waarschijnlijk een heel potje of meer.

Laat het gewoon, van zonnebank word het waarschijnlijk erg onnatuurlijk, en wit kan héél mooi zijn,

same problem here…
ik snap echt niet dat mensen het mooi vinden. ik zie er gewoon zo veel gezonder uit als ik wat bruiner ben (heel lichtbruine tint na 3 weken frankrijk). dan vallen donkere kringen niet meer zo op en krijg ik een mooie gezonde gloed op m’n gezicht. ik zie er echt als een zombie uit 's winters. en ik kan ook nooit een rokje of korte broek aan als het warm is want dat ziet er echt niet uit. ik geef bijna licht in het donker… ik doe alleen op vakantie korte broekjes enzo aan want tja, daar ken ik toch niemand enzo. ik wil echt bruin(er) worden, ben wit zijn meer dan zat…

Ik denk dat je maar moet accepteren dat je nu eenmaal zo’n huid hebt.
Als je rekening houdt met de kleuren van je bikini en andere kleding is het niet eens zo erg :slightly_smiling_face: