Heeelp, Ik ben mega wit.

Heeii ik weet dat er wel al wat topics over zijn, Maar daar staat overal dat je zelfbruiner moet gebruiken, Maar dat gaat even niet. Doet er even niet om waarom het niet gaat. Maar in ieder geval ik heb mega veel tipzz nodig om de zomer door te komen, en ik een beetje bruin ben. Iemand tipzz over hoe laang enz. je in de zon moet liggen?? ( ik verbrand ook snel )
Help pleaaz.

Toch wil ik weten waarom dat niet gaat.

Doet er niet echt toe. Maar gewoon ik heb al 15 verschillende merken gebruikt. Maar ik krijg ALTIJD plekken ook als ik eerst goed scrub en daarna heel goed in smeer etc. Het werkt gewoon niet veat irritand.

Zonnebank?

Spraytan?

lol, geen zelfbruiners nee. word je oranje en vlekkerig van. :wink:
maar uhm, ik denk gewoon super goed insmeren en heel voorzichtig zijn met te lang in de zon zitten/liggen.
zodra je door hebt dat je te rood wordt, zou ik meer in de schaduw gaan zitten.
heb verder niet echt tips, sorry!

In de zon gaan liggen maar goed insmeren?

gewoon accepteren, ik ben zelf ook heel wit en als je verbrandt of zonnebank krijg je kanker, tenminste dat risico wordt dan veeeel groter… als je de goede kleuren uit kiest is het juist mooi! donkerblauw bijvoorbeeld staat mij heel mooi…

Hoge factor gebruiken?

Idd, hoge factor gebruiken en gewoon in de zon liggen of bijv werken in de zon, dan word je ook sneller bruin.
Anders heb je gewoon pech. Ik word ook rood van deze zon, in Italie was k lekker bruin.

zonnebank
zelfbruiner
hoge factor en in de zon liggen
olijfolie, of zonneolie en dan in de zon liggen (wordt je sneller bruiner van ipv zonnemelk)
lichte kleuren aandoen, zodat je bruiner lijkt

niet klagen
ik bruin op sommige plaatsen wel en sommige niet, en dan krijg je van die vage witte plekken en cirkels op je benen .__.

Tipzz :grinning_face_with_smiling_eyes:

Alsof iemand hier nu met een geniale oplossing komt die jij zelf niet had kunnen bedenken, mmh I don’t thiiiink so. xD
Zonnebank, Echte zon, Zelfbruiner…

Verder kan je niet veel doen I guess, je hebt nu eenmaal een witte huid en die verbranden schnell XD

Ik ben ook spierwit en wees er gewoon trots op! Vroeger had ik ook mijn twijfels, maar later zal je het accepteren. Je moet je mooie porseleinen huid niet lelijk maken door onder de zonnebank te gaan of zelfbruiner te gebruiken. ^^

Ach ik word ook nooit bruin.
Daarom noem ik mezelf vampier. XD

Je hebt n nieuwe zonnebrand , volgens mij was ie van nivea
Je kan ee hele hoge factor neme bijv . 30 en je word toch nog goed bruin , want er zat iets van snelbruiner in fzo … is nu veel op de reclame moet je mr kijken
Mr ik ben ook best bleek , maar ik begin nu al met zonnebanken , langzaam opte bouwen , want elk zonnstraaltje dat ik heb ,scheeld me weer en word ik wat bruiner .

Merk nu ook dat ik niet echt wit meer ben … kan in de winter als ik niet zonnebank of niks ook spierwit zijn.

Niet bewust gaan bruin worden lijkt me. Hoge factor gebruiken, dat bruiner worden komt wel. Gewoon zwemmen. Zie eig ook niet in waarom je het zo graag wilt. Ik snel best van bijna iedereen een bruine huid mooi vind, maar een melkwitte huid is ook niet verkeerd hoor. Het is gewoon anders, ik zou als ik jou was dat gewoon accepteren en die huid eens goed laten zien ipv wanhopig bruin proberen te worden.

• Zonnenbank
  • Een dagje naar het strand
  • Als je een bruiningscréme opdoet moet je een basiscréme ervoor op doen. Dat deed ik ook altijd. Maar ik had een klein vlekje op mijn been en werd paranoïde.
    (Dove gewoon)
  • Dagcréme met een bruiner erin
  • Bronzer gebruken
  • Een rode/ perzik gekleurde blush gebruiken helpt al wat.

Veder zijn er geen andere manieren (Ja wel wat maar niet wat me geschikt lijkt voor jou)

Ga niet onder de zonnebank met een witte huid.

Komaan…
Ik ben zelf heel wit door mijn blonde haarkleur en ik snap niet waarom mensen zo stom doen over dat bruin gedoe.
Je bent wie je bent, leer er nu eens mee leven.
Ik wordt boos als ik zo’n dingen lees…