Heeelp! Feestje!

Hee allemaal,
ik ben volgende maand jarig ,
en ik geef dus een feestje voor een stuk of 15 mensen,.
Maar ik heb dus geen idee hoe ik dat moet gaan organiseren,.
Met :
Muziek
Hoe niemand zich kan vervelen
Spelletjes?

Alvast bedankt!
P.S; ik wordt 13

Nou, gewoon je ipod in een dockingstation zetten en op shuffle, voila. of leuke nummers op een cd ofzo.
huur wat films, en misschien kan je inderdaad wat spelletjes doen (twister?).

Dankje,
Is het misschien ook leuk om een soort Van Opdrachtenspel te doen ofseu, met Kaartjes, met opdrachten zoals: ‘’ Loop een rondje door de Straat met een Doedelzak en speel erop. ‘’
Mening>?

Als jij dat leuk vindt :slightly_smiling_face:

ligt eraan met wie je het speelt, zijn het mensen met wat drank op gaat het al een stuk leuker, zijn het mensen die niet zo snel iets geks doen, dan is het gedoemd te mislukken…

Ik zou dat dus niet doen, maar dat is misschien ook leeftijdsverschil.

Oke, danku,. Nu ik het na lees denk ik zelf ook van : HM…

Haha, xD

Ik ben niet geweldig in feestjes geven (lees: laatste was toen ik 8 werd).
Maar maak een playlist met iTunes met leuke nummers, en doe zoals iemand zei twister ofzo :slightly_smiling_face:
Plak rode/gele/… bollen op de vloer zodat iedereen kan meedoen :slightly_smiling_face:

hihi wanneer ben jij jarig:p ik 2 september X’D

maar je kunt gewoon muziek erop zetten (DUUHH anders geen feessie :stuck_out_tongue:)
de tv aan met de xbox, playstation, wii of nintendo of anders gewoon een filmpje erop ^^…

je kunt ook gewoon met zun alle gaan kaarten ofzoiets ^^…
weetje als er drinken en snacks op de tafel is en een beetje muziek vermaken hun zich wel hoor :wink: maak je maar niet zoo druk =3…

Ik zet muziek op, haal drank & snacks en hoop op mooi weer (vuurkorf aan)

het enigste wat je moet klaarmaken zijn eigenlijk de hapjes.
muziek kan je zo een afspeellijst aan klikken.
en de gezelligheid blijft wel. ik neem aan dat ze niet allemaal alleen maar stil op hun stoel zitten?

-nouja wat ik doe is gewoon laptop aan met set boxen met youtube en mijn itunes lijst… dr gaat toch altijd wel iemand muziek opzoeken XD en anders zetten ze lekker die ipodlijst aan…

-hapjes: chips/ spekjes/ meloen/ tomaatjes + ik maak altijd een taart (A) vind ik gewoon leuk om te doen en iedereen vind het lekker meestal (simpele kwarktaart van dr. oetker)

-uhm verder iedereen gaat toch wel een beetje praten etc. en als je spelletjes wil organiseren: doe een moordspel thema ofzo of koop een leuk spelletje: weerwolven van wakkerdam is een spel voor veel personen, erg leuk voor op een feestje.

wat ik je echt afraad is de tv aanzetten dan blijft iedereen daar zo voor hangen enzo. ik zet altijd gewoon alle stoelen in de woonkamer dus ook lekker voor de tv langs gaat ook niemand daarnaar staren ofzo…

Bedankt allemaal!

Up. - . -